Inspektor do spraw Zbytu
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne
- staż pracy: z wykształceniem wyższym – roczny, ze średnim – 3 letni,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniu na w/w stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatkach od towarów i usług, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, o pracownikach samorządowych oraz Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzanie pism urzędowych,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- odpowiedzialność i sumienność,
- systematyczność i dokładność,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista.
1. prowadzenie ewidencji odbiorców wody i ścieków w zakresie księgowości syntetycznej zgodnie z planem kont obowiązującym w zakładzie,
2. sporządzanie wydruków komputerowych obrotów i sald kont syntetycznych,
3. wystawianie faktur, rachunków za świadczenie usługi dostawy wody i odbioru ścieków oraz pozostałe usługi wykonywane przez zakład wg schematów komputerowych aktualnie obowiązujących w zakładzie,
4. sporządzanie zestawień zawierających terminy legalizacji wodomierzy i współpraca z tym zakresie z komórką „sieci wod-kan”,
5. windykacja należności,
6. sporządzanie analiz dotyczących poboru wody i odprowadzenia ścieków,
7. archiwizacja danych,
8. rozpatrywanie reklamacji dotyczących zakresu zajmowanego stanowiska,
9. współpraca z innymi działami zakładu w zakresie w niezbędnym do realizacji
obowiązków służbowych.
1. list motywacyjny,
2. życiorys (CV) zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach, przebiegu pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
4. kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem – przez kandydata, dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
5. kserokopie świadectw pracy poświadczonych za zgodność z oryginałem – przez kandydata lub innych dokumentów, poświadczających doświadczenie zawodowe,
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na tym
stanowisku,
9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób
niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
10. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych,
11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
inne dokumenty, potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
- Miejsce wykonywania pracy – Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie, ul. Spacerowa 66, 24-140 Nałęczów.
- Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
- Praca przy komputerze ponad 4 h na zmianę, oświetlenie naturalne i sztuczne, kontakt z interesantem telefoniczny oraz bezpośredni.
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – pełny etat.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtował się na poziomie niższym niż 6%.
Dokumenty należy składać w Miejskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie w terminie do dnia 29.06.2020 r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie, osobiście lub przesłać listem na adres: Miejskiego Zakładu Wodociągów I Kanalizacji w Nałęczowie, ul. Spacerowa 66, 24-140 Nałęczów (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do zakładu).
Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze stanowisko inspektor ds. zbytu”
O niedopuszczeniu do dalszego postępowania kwalifikacyjnego Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej powiadamia niezwłocznie kandydata w formie pisemnej, z podaniem przyczyny odrzucenia oferty.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Niezgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Dyrektor zakładu lub pracownik ds. kadr – tel.
81 5014254.
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (umnaleczow.bip.lubelskie.pl), na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie.
Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu na każdym etapie postępowania.
Dodano do BIP dnia 17-06-2020 16:57:35