Koordynator dostępności
Imię i Nazwisko | Informacje | Kadencja | Okres | Kolejność |
---|---|---|---|---|
Marcin Olszak |
Stanowisko:Sekretarz gminy Telefon:815014500 Email: Godziny przyjęć: poniedziałek: 7:30-15:30 środa: 7:30-15:30 czwartek: 7:30-15:30 piątek: 7:30-15:30 Pokój nr 12. |
838 | 1 | |
Agnieszka Michalak |
Stanowisko:Koordynator ds. dostępności Godziny przyjęć: Godziny przyjęć: 7.30-15.30 w pok. 27
e-mail: kadry@naleczow.pl
Obowiązki: Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności: 1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez Urząd Miejski w Nałęczowie, 2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. zapewnieniu dostępności osobą 3) monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom |
1136 | 2 |