Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Koordynator dostępności

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Marcin Olszak Stanowisko:Sekretarz gminy
Telefon:815014500
Email:
Godziny przyjęć:

poniedziałek: 7:30-15:30

środa: 7:30-15:30

czwartek: 7:30-15:30

piątek: 7:30-15:30

Pokój nr 12.


838 1
Agnieszka Michalak Stanowisko:Koordynator ds. dostępności
Godziny przyjęć:

Godziny przyjęć: 7.30-15.30 w pok. 27


Agnieszka Michalak
Urząd Miejski w Nałęczowie
ul.  Lipowa 3
24-150 Nałęczów
tel. (81) 50-14-500 w. 38

e-mail: kadry@naleczow.pl

 


Obowiązki:

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez Urząd Miejski w Nałęczowie,

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. zapewnieniu dostępności osobą
ze szczególnymi potrzebami ( tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1411),

3) monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami.

1136 2