Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

do spraw gospodarki nieruchomościami komunalnymi i zagospodarowania odpadów

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie
Data ogłoszenia
2013-02-27
Termin składania dokumentów
2013-03-11
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe o specjalności geodezyjnej

Wymagania związane ze stanowiskiem

- obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność, - znajomość obsługi urządzeń biurowych, - dobry stan zdrowia, - zgoda na przetwarzanie danych osobowych. - orientacja w zakresie przepisów i ustaw: • o gospodarce nieruchomościami, • prawo geodezyjne i kartograficzne, • o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, • o samorządzie gminnym, • o finansach publicznych, - doświadczenie zawodowe – preferowany staż pracy w administracji publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem pracy na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami.

Zakres obowiązków

1)Prowadzenie wszystkich zagadnień związanych z gospodarowaniem gruntami komunalnymi w tym: -prowadzenie ewidencji gruntów mienia gminnego i jej bieżąca aktualizacja, -przygotowywanie decyzji o przekazaniu nieruchomości w zarząd, wygaszania zarządu, -organizowanie przetargów na zbycie, wydzierżawienie nieruchomości, -przygotowywanie umów dzierżawy, najmu, użyczenia, -wycenia nieruchomości, -aktualizacja czynszu dzierżawnego, kontrola wpłat, -przekształcanie prawa wieczystego użytkowania we własność, aktualizacja wysokości czynszu z tytułu użytkowania wieczystego, -przygotowywanie dokumentacji na nabycie/zbycie gruntów, -regulacja stanu prawnego gruntów mienia komunalnego. 2) Współdziałanie z dyrektorem MZGKiM w Nałęczowie w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenach komunalnych. 3) Prowadzenie zagadnień z zakresu gospodarowania mieszkaniami komunalnymi: -ewidencja wniosków o przydział mieszkania, -prowadzenie postępowań sprawdzających wnioskodawców, -administracyjna obsługa komisji mieszkaniowej i spraw z tego zakresu. 4) Prowadzenie ewidencji gminnych dróg i ulic oraz spraw związanych z zajęciem pasa drogowego, nadawaniem nazw ulicom, placom i ich oznakowaniem w tym: -przygotowywanie dokumentów zgody/odmowy na zajęcie pasa drogowego oraz naliczenie opłat z tego tytułu, kontrola wpłat. 5) Prowadzenie zadań gminy z zakresu rozgraniczania nieruchomości: -prowadzenie administracyjnego toku postępowania rozgraniczeniowego, -przekazywanie spraw do sądu w przypadku braku niemożliwości załatwienia w procedurze administracyjnej. 6) Nadzór nad właściwą realizacją zadań gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie: - przygotowywanie projektów uchwał z tego obszaru zagadnień, - przeprowadzenie przetargu na wybór wykonawcy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z gospodarstw domowych w gminie Nałęczów, - kontrola prawidłowości wykonywania przez wykonawcę usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gospodarstw domowych w gminie Nałęczów, - sporządzanie wymaganej sprawozdawczości systemu gospodarki odpadami w gminie. 7) Prowadzenie ewidencji porządkowej miejscowości, ulic i adresów, o której mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne. 8) Realizowanie zadań gminy wynikających z ustawy Prawo geologiczne i górnicze, przygotowywanie stosownych opinii. 9) Prowadzenie spraw gminy z zakresu ochrony zabytków, dokumentacji stanu przyrody oraz spraw związanych z cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej, 10) Sporządzanie projektów umów, zleceń w zakresie zadań przypisanych do tego stanowiska i nadzór nad ich realizacją.

Wymagane dokumenty

-kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, -życiorys /CV/ zawierający informacje o wykształceniu, posiadanych kwalifikacjach, przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej, -uzasadnienie przystąpienia do naboru, -kopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, -kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje, -kopie świadectw pracy lub oświadczenie o doświadczeniu zawodowym, -oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw obywatelskich, -oświadczenie o niekaralności, -oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, -inne wg uznania kandydata potwierdzające kompetencje na to stanowisko

Warunki pracy

Brak szkodliwości warunków pracy

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać do Urzędu Miejskiego w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 11 marca 2013r. /poniedziałek/ do godz. 15°° w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami komunalnymi i zagospodarowania odpadów”, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pokój nr 13) lub listem poleconym (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu).

Uwagi

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty. Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji proces rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. nr 101, poz.926 z późn. zm.). Preferencje będą rozpatrywane łącznie lub w kolejności podanej w ogłoszeniu, w przypadku braku ich spełniania łącznego. Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest p. Urszula Borkowska –Sekretarz Gminy Nałęczów tel. 815014500. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (www.naleczow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie.

Załączniki
  • pdf pobrano: 27 razy
  • Wyniki
    Zatrudnienie wybranego kandydata
    WYNIK NABORU Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko pracy podlegała publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nałęczowie przez okres co najmniej 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.

    Wybrany kandydat
    WYNIK NABORU Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko pracy podlegała publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nałęczowie przez okres co najmniej 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.

    Joanna Wójciak
    Uwagi
    Nałęczów

    Marzena Romanowska
    Uwagi
    Wojciechów Kolonia Pierwsza

    Magda Goluch
    Uwagi
    Czesławice

    Anna Polak
    Uwagi
    Końskowola

    Agnieszka Kleczkowska-Gębal
    Uwagi
    Zarzeka

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Piotr Zacharewicz
    Dodano do BIP dnia 27-02-2013 14:44:28