Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Koordynator ds. społeczności energetycznych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2025-07-21
Termin składania dokumentów
2025-07-31
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.      Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

- korzystanie z pełni praw publicznych,

- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku,

- nieposzlakowana opinia.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

- znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

- znajomość narzędzi i metod zarządzania projektami,

- znajomość narzędzi i metod zarządzania zasobami ludzkimi,

- mile widziana znajomość przepisów i regulacji dotyczących OZE oraz społeczności energetycznych,

- umiejętność biegłej obsługi komputera oraz biegła znajomość pakietu MS Office.

- predyspozycje osobowościowe:

·         umiejętność zarządzania ryzykiem oraz rozwiązywania problemów,

·         umiejętność zarządzania czasem,

·         umiejętność pracy w zespole,

·         doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,

·         zdolności analityczne,

·         umiejętność stosowania przepisów,

·         odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,

·         odporność na stres.

Zakres obowiązków

Do zadań tego stanowiska należy w szczególności:

a)      koordynacja działań związanych z realizacją przedsięwzięcia „Społeczność energetyczna  na obszarze gmin Nałęczów, Wąwolnica, Bełżyce, Wojciechów, Poniatowa” w ramach Inwestycji B2.2.2/G1.1.2 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO): Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne Część A (wsparcie przedinwestycyjne),

b)      gromadzenie oraz analiza danych związanych ze zużyciem energii wśród członków społeczności energetycznych,

c)      nadzór nad opracowaniem koncepcji rozwoju społeczności energetycznej oraz analizy związanej z powołaniem i rejestracją wybranych społeczności energetycznych,

d)      nadzór nad przygotowaniem analizy interesariuszy w zakresie gotowości do uczestniczenia i zakładania społeczności energetycznych,  

e)      analiza wyników prac eksperckich oraz wnoszenie do nich uwag,

f)       współpraca z interesariuszami przedsięwzięcia w tym w szczególności koordynacja działań z interesariuszami w celu zapewnienia wsparcia

g)      i zgodności projektowych inicjatyw,

h)      współpraca z JST i podmiotami opracowującymi koncepcje rozwoju społeczności energetycznej oraz instytucjami zewnętrznymi w ramach powołania i funkcjonowaniem społeczności energetycznej,

i)       przygotowywanie harmonogramu prac oraz koordynacja prac ekspertów,

j)       współpraca z instytucjami i administracją państwową, dostawcami energii elektrycznej oraz komórkami organizacyjnymi samorządów z terenu objętego przedsięwzięciem,

k)      organizowanie warsztatów, seminariów i szkoleń dotyczących społeczności energetycznych OZE,

l)       monitorowanie wskaźników i ocena efektywności działań, w tym identyfikacja ryzyk i problemów oraz proponowanie i wdrażanie działań korygujących,

m)   opracowywanie i aktualizacja harmonogramu działań związanych z przedsięwzięciem,

n)      monitorowanie postępów prac i zapewnianie zgodności z założonym harmonogramem i budżetem,

o)      organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań zespołu zaangażowanego w realizację przedsięwzięcia,

p)      udzielanie wsparcia zespołowi projektowemu w zakresie merytorycznym, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, analiz, raportów 
i prezentacji,

q)      śledzenie trendów i najlepszych praktyk w zakresie społeczności energetycznych i OZE,

r)       przygotowanie i realizacja promocji działań projektowych w tym przygotowywanie i dystrybuowanie materiałów promocyjnych
i edukacyjnych,
bieżące przygotowywanie materiałów do mediów społecznościowych oraz na stronę internetową,

s)      prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi czynnościami,

t)       wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza zgodnie z obowiązującym prawem i odpowiadających rodzajowi wykonywanej pracy.

Wymagane dokumenty

1.      CV i List motywacyjny.

2.      Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025r. poz. 277) – (zał. nr 1).

3.      Oświadczenia  (zał. nr 2):

·         oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

·         oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

·         oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

·         oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności).

 

4.      Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu).

5.      Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

6.      Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.).

7.      Kserokopię  dowodu osobistego.

8.       Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy do celów rekrutacji ( załącznik nr 3),

9.       Podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji ( klauzula dla potrzeb rekrutacji stanowi załącznik nr 4).

Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze naboru zobowiązana jest do złożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Warunki pracy

1.      Wymiar czasu pracy – 1 etat.

2.      Zadaniowy system czasu pracy z możliwością jej wykonywania poza siedzibą Urzędu.

3.      Umowa o pracę na czas określony do 30 września 2025 r. 

4.      Praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.

5.      Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.

       

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób   niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie,
ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia
31 lipca 2025 r. do godziny 15.00 osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok. 13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu). Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko
Koordynatora ds. społeczności energetycznych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie”
oraz dane adresowe kandydata wraz numerem telefonu.

 

Uwagi

1. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

2. Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy i pracownik ds. kadr.

3. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie.

4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.

 

Załączniki
  • pdf 228 KB pobrano: 13 razy
  • pdf 102 KB pobrano: 14 razy
  • pdf 167 KB pobrano: 11 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Michalak
    Dodano do BIP dnia 21-07-2025 12:47:51