Stanowisko ds. społecznych, informacji i promocji
- wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
- co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej (zatrudnienie lub staż potwierdzony świadectwem pracy, zaświadczeniem lub innym dokumentem).
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe- preferowane kierunki: komunikacja społeczna, dziennikarstwo, socjologia, politologia,
- kreatywność, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- wysoka kultura osobista,
-wskazana znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Zakres zadań na stanowisku:
Do zadań tego stanowiska należy w szczególności:
- realizacja zadań w ramach Punktu Obsługi Inwestora we wdrażaniu Standardów obsługi inwestora, we współpracy z pozostałymi pracownikami i gminnymi jednostkami w ramach Urzędu,
- zastępowanie pracownika kancelarii Urzędu podczas jego nieobecności.
- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących realizowanych zadań oraz ich autoryzacja,
- prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy,
- dbałość o pozytywny wizerunek Gminy - współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w tym zakresie,
- inicjowanie przedsięwzięć promujących Gminę,
- utrzymywanie kontaktów z mediami celem zamieszczania publikacji/informacji o działalności organów Gminy i jednostek organizacyjnych,
- przygotowywanie artykułów do publikacji oraz dbanie o rzetelność publikowanych materiałów,
- współdziałanie w tworzeniu i aktualizacji strony internetowej Gminy Nałęczów, Biuletynu Informacji Publicznej oraz portali społecznościowych ,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, jednostkami OSP, lokalnymi instytucjami i innymi instytucjami z zewnątrz, w tym sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w tym zakresie,
- realizacja zdań związanych z funkcjonowaniem Orlika, w tym prowadzenie spraw gminy w zakresie sportu szkolnego,
- koordynowanie imprez okolicznościowych,
- kreowanie i wspieranie współpracy z miastami partnerskimi krajowymi i zagranicznymi,
- organizowanie pobytów delegacji zagranicznych oraz wyjazdów oficjalnych delegacji władz gminy,
- wydawanie wszelkich niezbędnych publikacji np. w formie broszur, informacyjnych, ulotek, folderów, katalogów,
- kompletowanie i ewidencjonowanie archiwum fotograficznego,
- prowadzenie rejestru umów.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys (CV) zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach i przebiegu pracy zawodowej – opatrzony własnoręcznym podpisem,
3) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – opatrzony własnoręcznym podpisem (załącznik nr 1),
4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej stronie,
5) poświadczone na każdej stronie za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach) lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu,
6) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata (załącznik nr 2), że:
a) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) posiada obywatelstwo polskie,
d) posiada nieposzlakowaną opinię,
7) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy do celów rekrutacji ( załącznik nr 3),
8) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji (klauzula dla potrzeb rekrutacji stanowi załącznik nr 4).
Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze naboru zobowiązana jest do złożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Warunki pracy:
- Praca w wymiarze czasu pracy: 1 etat, zatrudnienie od stycznia 2025 r.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę ( zgodnie z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych), z zastosowaniem przepisów kodeksu pracy ( art. 68-72).
- Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie, ul. Lipowa 3.
- Praca przy komputerze, powyżej 4 godzin na dobę.
- Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2023 r. poz.1102).
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.
Miejsce i termin na składanie dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie,
ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 10 grudnia 2024 r. do godziny 15.00 osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok. 13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu). Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko ds. społecznych, informacji i promocji w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” oraz dane adresowe kandydata wraz numerem telefonu.
Informacje dodatkowe:
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
- Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy i pracownik ds. kadr.
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.
Dodano do BIP dnia 25-11-2024 16:22:26