Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. społecznych, informacji i promocji

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2024-11-25
Termin składania dokumentów
2024-12-10
Wymagane wykształcenie

- wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:

 - obywatelstwo polskie,

 - wykształcenie wyższe,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,

- co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej (zatrudnienie lub staż potwierdzony świadectwem pracy, zaświadczeniem lub innym dokumentem).

Wymagania dodatkowe:

- wykształcenie wyższe- preferowane kierunki: komunikacja społeczna, dziennikarstwo, socjologia, politologia,

 - kreatywność, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,

 - wysoka kultura osobista,

 -wskazana znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego,  o ochronie danych osobowych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych,

 - znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

 - umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,

 - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

Zakres obowiązków

Zakres  zadań  na stanowisku:

Do zadań tego stanowiska należy w szczególności:

  1. realizacja zadań w ramach Punktu Obsługi Inwestora we wdrażaniu Standardów obsługi inwestora, we współpracy z pozostałymi pracownikami i gminnymi jednostkami w ramach Urzędu,
  2. zastępowanie pracownika kancelarii Urzędu podczas jego nieobecności.
  3. sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących realizowanych zadań oraz ich autoryzacja,
  1. prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy,
  2. dbałość o pozytywny wizerunek Gminy - współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w tym zakresie,
  3. inicjowanie przedsięwzięć promujących Gminę,
  4. utrzymywanie kontaktów z mediami celem zamieszczania publikacji/informacji o działalności organów Gminy i jednostek organizacyjnych,
  5. przygotowywanie artykułów do publikacji oraz dbanie o rzetelność publikowanych materiałów,
  6. współdziałanie w tworzeniu i aktualizacji strony internetowej Gminy Nałęczów, Biuletynu Informacji Publicznej oraz portali społecznościowych ,
  7. współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, jednostkami OSP, lokalnymi instytucjami i innymi instytucjami z zewnątrz, w tym sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w tym zakresie,
  8. realizacja zdań związanych z funkcjonowaniem Orlika, w tym prowadzenie spraw gminy w zakresie sportu szkolnego,
  9. koordynowanie imprez okolicznościowych,
  10. kreowanie i wspieranie współpracy z miastami partnerskimi krajowymi i zagranicznymi,
  11. organizowanie pobytów delegacji zagranicznych oraz wyjazdów oficjalnych delegacji władz gminy,
  1. wydawanie wszelkich niezbędnych publikacji np. w formie broszur, informacyjnych, ulotek, folderów, katalogów,
  2. kompletowanie i ewidencjonowanie archiwum fotograficznego,
  3. prowadzenie rejestru umów.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,

2) życiorys (CV) zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach i przebiegu pracy zawodowej – opatrzony własnoręcznym podpisem,

3) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – opatrzony własnoręcznym podpisem (załącznik nr 1),

4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie

i kwalifikacje zawodowe poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej stronie,

5) poświadczone na każdej stronie za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach) lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu,

6) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata (załącznik nr 2), że:

a) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

c) posiada obywatelstwo polskie,

d) posiada nieposzlakowaną opinię,

 

7) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy do celów rekrutacji ( załącznik nr 3),

8) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji (klauzula dla potrzeb rekrutacji stanowi załącznik nr 4).

 

Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze naboru zobowiązana jest do złożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Warunki pracy

Warunki pracy:

  1. Praca w wymiarze czasu pracy: 1 etat, zatrudnienie od stycznia 2025 r.
  2. Forma zatrudnienia: umowa o pracę ( zgodnie z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych), z zastosowaniem przepisów kodeksu pracy ( art. 68-72).
  3. Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie, ul. Lipowa 3.
  4. Praca przy komputerze, powyżej 4 godzin na dobę.
  5. Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych  (Dz. U. z 2023 r. poz.1102).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin na składanie dokumentów:

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie,
ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 10 grudnia 2024 r. do godziny 15.00 osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok. 13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu). Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko ds. społecznych, informacji i promocji w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” oraz dane adresowe kandydata wraz numerem telefonu.

Uwagi

Informacje dodatkowe:

  1. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
  2. Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy i pracownik ds. kadr.
  3. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie.
  4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
  • docx 18,4 KB pobrano: 60 razy
  • docx 15,7 KB pobrano: 37 razy
  • docx 15,4 KB pobrano: 36 razy
  • docx 22 KB pobrano: 49 razy
  • pdf 1,4 MB pobrano: 184 razy
  • Wyniki
    Wyniki naboru na stanowisko
    WYNIK NABORU Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko pracy podlegała publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nałęczowie przez okres co najmniej 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Krzesińska
    Dodano do BIP dnia 25-11-2024 16:22:26