Stanowisko urzędnicze: ds. obsługi inwestycji i zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w organach administracji publicznej
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
- mile widziane studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych
- preferowane doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych
- odpowiedzialność, terminowość, sumienność,
- komunikatywność i odporność na stres,
- umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
- posiadanie umiejętności analizy i syntezy informacji,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku,
- wskazana bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niniejszej ustawy, prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego.
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących dostaw, usług lub robót budowlanych zgodnie z zasadami i trybem określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w aktach wykonawczych, a w szczególności:
a) przygotowywanie ogłoszeń o zamówieniu i ogłoszeń o udzieleniu zamówienia oraz zamieszczanie ogłoszeń zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
b) przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, niezbędnych załączników, formularzy i wzorów umów, przy współpracy merytorycznych komórek;
c) sporządzanie zawiadomień, informacji, wezwań, wyjaśnień itp. oraz prowadzenie korespondencji z Wykonawcami, w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
d) zamieszczanie niezbędnych ogłoszeń, dokumentów, informacji i zawiadomień w zakresie zamówień publicznych na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Nałęczowie;
e) udział w pracach Komisji Przetargowej i organizacja posiedzeń komisji;
f) przygotowywanie zawiadomień i informacji do Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
g) przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza Nałęczowa w zakresie zamówień publicznych;
h) prowadzenie Rejestru zamówień publicznych o wartości przekraczającej 30 000 euro;
i) prowadzenie Rejestru zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro;
j) prowadzenie Rejestru umów, zawartych w wyniku prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
k) sporządzanie planów zamówień publicznych;
l) prowadzenie wymaganej sprawozdawczości w zakresie zamówień publicznych;
m) kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
n) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi Urzędu Miejskiego w Nałęczowie;
o) udzielanie wyjaśnień i pomocy merytorycznej komórkom organizacyjnym oraz kierownikom jednostek organizacyjnych Gminy przy opracowywaniu dokumentacji niezbędnej dla udzielenia zamówienia publicznego; - Sporządzanie umów, zamówień, zleceń nieobjętych ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza lub Zastępcę Burmistrza.
- podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru),
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wg załączonego wzoru),
- podpisany własnoręcznie życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach
i przebiegu pracy zawodowej, - podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- kserokopie poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej stronie
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (wg załączonego wzoru), - podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
(wg załączonego wzoru), - podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe (wg załączonego wzoru),
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku. (wg załączonego wzoru),
- inne poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumenty wg uznania kandydata, potwierdzające kompetencje niezbędne na stanowisku.
Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze naboru zobowiązana jest do złożenia, najpóźniej
w dniu zawarcia umowy o pracę, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
- Praca w wymiarze czasu pracy - 1 etat.
- Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów.
- Praca przy komputerze.
- Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 15 maja 2018r, w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936 ze zm.) oraz wewnętrznego Regulaminu Wynagradzania wydanego na jego podstawie, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.
.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3,
24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 11 lutego 2021r. r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok.13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu).
Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze - ds. obsługi inwestycji i zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” oraz dane adresowe kandydata wraz z numerem telefonu.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną
w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty. - Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy lub pracownik ds. kadr.
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie - Nałęczów ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.
Dodano do BIP dnia 02-02-2021 09:11:30