Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie ds. społecznych, informacji i promocji

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie
Data ogłoszenia
2019-07-04
Termin składania dokumentów
2019-07-22
Wymagane wykształcenie

- obywatelstwo polskie,

 - wykształcenie wyższe,  preferowane komunikacja społeczna, dziennikarstwo, socjologia,

   politologia,

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność,

- nieposzlakowana opinia

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.

Wymagania związane ze stanowiskiem

 - kreatywność, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,

 - wysoka kultura osobista,

 -wskazana znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego,  o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,

 - znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

 - umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,

 - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

Zakres obowiązków

 -kompletowanie dokumentów i przygotowywanie decyzji w zakresie dodatków mieszkaniowych, przekazywanie decyzji do Referatu Finansowo-Księgowego i właściwych zarządców, nadzór nad realizacją przez wnioskodawców warunków otrzymywania dodatków,

- współpraca Gminy Nałęczów z organizacjami  pożytku publicznego,

- realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem „ORLIKA”,                                                             

- prowadzenie obsługi sekretarskiej Urzędu wspólnie ze stanowiskiem obsługi biurowej                       

  i kancelaryjnej oraz zastępowanie pracownika na tym stanowisku podczas nieobecności,

- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących   realizowanych zadań oraz ich autoryzacja,

- prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy,

- dbałość o pozytywny wizerunek  Gminy,

- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w tym zakresie,

- inicjowanie przedsięwzięć promujących Gminę,

- utrzymywanie kontaktów z mediami celem zamieszczania publikacji (informacji) o działalności organów Gminy i jednostek organizacyjnych,

- przygotowywanie artykułów do publikacji oraz dbanie o rzetelność publikowanych materiałów,

- współdziałanie w tworzeniu i aktualizacji strony internetowej Gminy Nałęczów, Biuletynu

  Informacji Publicznej oraz portali społecznościowych,

- współpraca ze szkołami, NOK, SP ZOZ, OSP i lokalnymi instytucjami oraz innymi instytucjami z zewnątrz,

- współpraca z fundacjami, stowarzyszeniami, przedsiębiorcami, Policją itp.,

- koordynowanie imprez okolicznościowych,

- kreowanie i wspieranie współpracy z miastami partnerskimi krajowymi i zagranicznymi,

- organizowanie pobytów delegacji zagranicznych oraz wyjazdów oficjalnych delegacji władz gminy,

- wydawanie wszelkich niezbędnych publikacji np. w formie broszur, informacyjnych ulotek,

   folderów i katalogów,

- kompletowanie i ewidencjonowanie archiwum fotograficznego.

Wymagane dokumenty

- kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

- życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach, przebiegu  pracy zawodowej,

- list motywacyjny,

- kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem- przez kandydata- dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

- kserokopie świadectw pracy poświadczonych za zgodność z oryginałem- przez kandydata lub innych dokumentów, poświadczających doświadczenie zawodowe,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw  obywatelskich,

- oświadczenie o niekaralności,

- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym do zatrudnienia na tym stanowisku pracy;

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

- inne wg uznania kandydata potwierdzające kompetencje  do pracy na tym stanowisku.

Warunki pracy
  1.  Praca w wymiarze czasu pracy - 1 etat
  2. Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3
  3. Praca przy komputerze

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób  niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 22 lipca 2019r. r. do godz. 15.30  w zamkniętej kopercie, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok.13) lub przesłać listem  na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie /decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu/.

Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds.  społecznych, informacji i promocji w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie oraz dane adresowe kandydata wraz  z numerem telefonu.

Uwagi

Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne  z odrzuceniem oferty.

Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy lub pracownik ds. kadr.

Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (www.naleczow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie - Nałęczów ul. Lipowa 3. 

Załączniki
  • pdf pobrano: 56 razy
  • pdf pobrano: 34 razy
  • pdf pobrano: 51 razy
  • pdf pobrano: 48 razy
  • pdf pobrano: 71 razy

  • Wybrany kandydat
    Beata Kędzierska
    Uwagi
    zam. Mareczki

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Beata Kędzierska spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko ds. społecznych, promocji i informacji. Kandydatka wykazała predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie obowiązków.
    Dorota Chudy
    Uwagi
    zam. Świdnik

    Krzysztof Klocek
    Uwagi
    zam. Miłocin

    Beata Kędzierska
    Uwagi
    zam. Mareczki

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Piotr Zacharewicz
    Dodano do BIP dnia 04-07-2019 17:23:00