Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. kadr – płac

Jednostka ogłaszająca
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nałęczowie Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2022-01-13
Termin składania dokumentów
2022-01-28
Wymagane wykształcenie

Wymagania:

- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne, prawnicze studia podyplomowe i co najmniej 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku; bądź wykształcenie średnie i co najmniej 5- letni staż pracy na podobnym stanowisku;

- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac.

- praktyczna znajomość zagadnień kadrowo - płacowych (minimum 3 letnia praktyka w obszarze administracyjno - kadrowym lub płacowym);

- dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, samorządowych, BHP i Ppoż

- biegła znajomość programów Wapro, pakietu MS Office, programu płacowo - kadrowego (Płatnik), platformy sprawozdawczej GUS;

- samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność,
komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy nastanowisku, a także w zespole, wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków

Zakres czynności:
- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych
- przygotowanie kart ewidencji czasu pracy
- tworzenie list wynagrodzeń
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- archiwizacja dokumentów
- współpraca z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Głównym Urzędem Statystycznym i innymi instytucjami
- prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- prowadzenie spraw związanych z BHP i Ppoż
- prowadzenie kasy gotówkowej

- pomoc głównemu księgowemu w systematycznej i rytmicznej realizacji budżetu oraz sprawozdawczości

- prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzeniem cmentarzem komunalnym

- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:


- list motywacyjny;
- curriculum vitae;
- kserokopie świadectw, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu);
- kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały do wglądu);
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
W razie posiadania

- dokumenty potwierdzające osiągnięcia zawodowe np.: uzyskane
nagrody, wyróżnienia itp.



Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nałęczowie ul. Lipowa 3 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty do spraw kadr i płac” w terminie do dnia 28 stycznia 2022r. do godz. 12.00.


Aplikacje, które wpłyną do MZGKIM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Nałęczowie.

 

Uwagi

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015r., poz. 2135 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r.,z póż. zmianami).

 

Dyrektor MZGKiM

Michał Kozłowski

Załączniki
  • pdf pobrano: 4 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Nałęczów IT
    Dodano do BIP dnia 13-01-2022 14:34:05