Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. kadr - płac

Jednostka ogłaszająca
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nałęczowie Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2021-12-14
Termin składania dokumentów
2021-12-23
Wymagane wykształcenie

- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub uzupełniające ekonomiczne studia  
  magisterskie lub ekonomiczne, prawnicze studia podyplomowe i co najmniej 3-letni staż
  pracy na podobnym stanowisku; bądź wykształcenie średnie i co najmniej 5- letni staż
  pracy na podobnym stanowisku.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem

- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds.
  kadr i płac.

- praktyczna znajomość zagadnień kadrowo - płacowych (minimum 3 letnia praktyka w
  obszarze administracyjno - kadrowym lub płacowym);

- dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych,
  samorządowych, BHP i Ppoż

- biegła znajomość programów Wapro, pakietu MS Office, programu płacowo - kadrowego
  (Płatnik), platformy sprawozdawczej GUS;

- samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność,
  komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na
  stanowisku, a także w zespole, wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków

- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych

- przygotowanie kart ewidencji czasu pracy

- tworzenie list wynagrodzeń

- prowadzenie dokumentacji pracowniczej

- archiwizacja dokumentów

- współpraca z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Głównym
  Urzędem Statystycznym  i innymi instytucjami

- prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

- prowadzenie spraw związanych z BHP i Ppoż

- prowadzenie kasy gotówkowej

- pomoc głównemu księgowemu w systematycznej i rytmicznej realizacji budżetu oraz  
  sprawozdawczości

- prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzeniem cmentarzem komunalnym

- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego

Wymagane dokumenty

- list motywacyjny;

- curriculum vitae;

- kserokopie świadectw, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.;

- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu);

- kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.;

- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały do wglądu);

- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;

- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.

W razie posiadania - dokumenty potwierdzające osiągnięcia zawodowe np.: uzyskane nagrody, wyróżnienia itp.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nałęczowie  ul. Lipowa 3 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty do spraw kadr i płac” w terminie do dnia 23 grudnia  2021r. do godz. 12.00.

Aplikacje, które wpłyną do MZGKIM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Nałęczowie.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nałęczowie  ul. Lipowa 3 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty do spraw kadr i płac” w terminie do dnia 23 grudnia  2021r. do godz. 12.00.

Aplikacje, które wpłyną do MZGKIM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Nałęczowie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.  z 2015r., poz. 2135 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia  21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r.,z póż. zmianami).


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Kalita
Dodano do BIP dnia 14-12-2021 13:24:50