Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentów
Nałęczów, 11 stycznia 2021 r.
IZ.6140.1.2021
Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn. Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Gminy Nałęczów
Rozdział I – tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości nie przekraczającej 130 000 zł, tj. z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dokonanym na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) ww. ustawy.
Rozdział II – Przedmiot zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
- zapewnienie całodobowej (7 dni w tygodniu) opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt bezdomnych-dzikich na terenie Gminy Nałęczów obejmujące:
- przyjazd na miejsce zdarzenia i stwierdzenie obrażeń u zwierząt,
- podejmowanie decyzji o dalszym postępowaniu z rannym zwierzęciem,
- w przypadku, kiedy zwierzę dobrze rokuje, objęcie doraźnym leczeniem i zapewnienie opieki zgodnie z pkt 2),
- w przypadku, kiedy zwierzę padnie lub zostanie poddane eutanazji Wykonawca poinformuje Zamawiającego w celu przekazania informacji do zakładu utylizacji, z którym Gmina Nałęczów zawrze umowę,
- przypadek stwierdzenia konieczności podjęcia dalszego specjalistycznego leczenia poszkodowanego zwierzęcia będzie przedmiotem odrębnego zlecenia i płatności.
- interwencje będą zgłaszane przez przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Nałęczowie, Straży Miejskiej w Nałęczowie, funkcjonariuszy Policji,
- czas reakcji od chwili zgłoszenia określa się na niezwłoczny maksymalnie do 1,5 godziny.
- zapewnienie doraźnej opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym kierowanych do adopcji, rannym lub oczekującym na przewiezienie do schroniska dla bezdomnych zwierząt obejmujące:
- odrobaczanie, podstawowe szczepienia,
- obserwacja, zapewnienie zwierzęciu właściwego miejsca do przetrzymywania, wyżywienia oraz dostępu do wody, do czasu odebrania przez nowego właściciela bądź też przedstawicieli schroniska dla bezdomnych zwierząt, z którym Gmina Nałęczów zawrze umowę.
- wykonanie zabiegów sterylizacji lub kastracji bezdomnych psów i kotów z terenu Gminy Nałęczów oraz stanowiących własność mieszkańców gminy obejmujące:
- sterylizację/kastrację zwierząt zakwalifikowanych do zabiegu,
- przekazanie osobie odbierającej zwierzę po przeprowadzonym zabiegu niezbędnych lekarstw,
- prowadzenie ścisłej współpracy z Zamawiającym i udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie realizacji usługi, w tym sporządzanie zestawień z realizacji usług w formie raportu stanowiącego załącznik do faktur.
- przedmiot zamówienia można realizować pod warunkiem spełnienia poniższych wymogów:
- posiadania umiejętności, kwalifikacji, urządzeń i pomieszczeń niezbędnych do należytego wykonania zlecenia, w szczególności urządzenia i środki nie stwarzające zagrożenia dla zdrowia i życia zwierząt bezdomnych oraz nie zadające im cierpienia,
- gabinet, w którym będą prowadzone zabiegi weterynaryjne musi być zlokalizowany na terenie gminy Nałęczów.
Rozdział 3 – termin realizacji zamówienia
Wykonawca będzie realizować usługi od dnia podpisania umowy do dnia
31 grudnia 2021 r.
Rozdział 4 – sposoby porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Wszelką korespondencję należy kierować na adres:
- w formie pisemnej: Urząd Miejski w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów,
tel. 81 501 45 00,
- w formie elektronicznej: e-mail na adres um@naleczow.pl
Rozdział 5 – sposób przygotowania oferty
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać zapytaniu ofertowemu pod rygorem odrzucenia oferty.
- Oferta musi zawierać wszystkie elementy wskazane we wzorze formularza ofertowego, załączonego do niniejszego zapytania.
- Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim oraz zostać złożona w formie pisemnej lub elektronicznej.
Rozdział 6 – miejsce i termin złożenia oferty
- Oferty należy składać w terminie do dnia 15 stycznia 2021 r. do godz. 15:00:
- w formie pisemnej: osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu),
- w formie elektronicznej – skan formularza ofertowego wysłany na adres: um@naleczow.pl.
- Oferty otrzymane po terminie wskazanym powyżej nie będą rozpatrywane.
Rozdział 7 – sposób obliczenia ceny oferty
- W ofercie należy podać cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Cenę należy podać w jednym wariancie, w złotych polskich, określoną cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Brak określenia ceny w postaci słownej nie będzie skutkował jej odrzuceniem.
- W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Rozdział 8 – wybór oferty najkorzystniejszej
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria oceny ofert – 100% cena.
- Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią następujące przesłanki:
- nie złożono żadnej oferty;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi w sposób wskazany w niniejszym Zapytaniu Ofertowym poszczególnych Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może, bez dodatkowego wzywania Wykonawcy do zawarcia umowy, wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Rozdział 9 – Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty najkorzystniejszej w celu zawarcia umowy
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania przed terminem lub nieprzystąpienia do podpisania umowy, bez podania przyczyn, bez jakichkolwiek negatywnych konsekwencji względem Zamawiającego z tego tytułu. Od decyzji Zamawiającego nie przysługuje odwołanie.
Rozdział 10 – Istotne postanowienia wzoru umowy
- Cena za usługi nie będzie podlegała waloryzacji i będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.
- Płatność za wykonane usługi będzie następować miesięcznie. Termin płatności faktury - 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu.
- Zmiana zapisów umowy będzie mogła nastąpić tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za zgodą obu Stron wyrażoną w aneksie do umowy.
Załączniki:
- wzór formularza ofertowego
- wzór umowy
Dodano do BIP dnia: 2021-01-11 13:08:52