Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn. Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Gminy Nałęczów
Data utworzenia
2021-01-11
Opis

 

Nałęczów, 11 stycznia 2021 r.

IZ.6140.1.2021

Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn. Świadczenie usług weterynaryjnych na terenie Gminy Nałęczów

 

Rozdział I – tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości nie przekraczającej 130 000 zł, tj. z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dokonanym na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) ww. ustawy.

 

Rozdział II – Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:

  • zapewnienie całodobowej (7 dni w tygodniu) opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt bezdomnych-dzikich na terenie Gminy Nałęczów obejmujące:
  1. przyjazd na miejsce zdarzenia i stwierdzenie obrażeń u zwierząt,
  2. podejmowanie decyzji o dalszym postępowaniu z rannym zwierzęciem,
  • w przypadku, kiedy zwierzę dobrze rokuje, objęcie doraźnym leczeniem i zapewnienie opieki zgodnie z pkt 2),
  • w przypadku, kiedy zwierzę padnie lub zostanie poddane eutanazji Wykonawca poinformuje Zamawiającego w celu przekazania informacji do zakładu utylizacji, z którym Gmina Nałęczów zawrze umowę,
  • przypadek stwierdzenia konieczności podjęcia dalszego specjalistycznego leczenia poszkodowanego zwierzęcia będzie przedmiotem odrębnego zlecenia i płatności.
  1. interwencje będą zgłaszane przez przedstawicieli Urzędu Miejskiego w Nałęczowie, Straży Miejskiej w Nałęczowie, funkcjonariuszy Policji,
  2. czas reakcji od chwili zgłoszenia określa się na niezwłoczny maksymalnie do 1,5 godziny.
  • zapewnienie doraźnej opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym kierowanych do adopcji, rannym lub oczekującym na przewiezienie do schroniska dla bezdomnych zwierząt obejmujące:
  1. odrobaczanie, podstawowe szczepienia,
  2. obserwacja, zapewnienie zwierzęciu właściwego miejsca do przetrzymywania, wyżywienia oraz dostępu do wody, do czasu odebrania przez nowego właściciela bądź też przedstawicieli schroniska dla bezdomnych zwierząt, z którym Gmina Nałęczów zawrze umowę.  
  • wykonanie zabiegów sterylizacji lub kastracji bezdomnych psów i kotów z terenu Gminy Nałęczów oraz stanowiących własność mieszkańców gminy obejmujące:
    1. sterylizację/kastrację zwierząt zakwalifikowanych do zabiegu,
    2. przekazanie osobie odbierającej zwierzę po przeprowadzonym zabiegu niezbędnych lekarstw,
  • prowadzenie ścisłej współpracy z Zamawiającym i udzielanie Zamawiającemu informacji o stanie realizacji usługi, w tym sporządzanie zestawień z realizacji usług w formie raportu stanowiącego załącznik do faktur.
  • przedmiot zamówienia można realizować pod warunkiem spełnienia poniższych wymogów:
  1. posiadania umiejętności, kwalifikacji, urządzeń i pomieszczeń niezbędnych do należytego wykonania zlecenia, w szczególności urządzenia i środki nie stwarzające zagrożenia dla zdrowia i życia zwierząt bezdomnych oraz nie zadające im cierpienia,
  2. gabinet, w którym będą prowadzone zabiegi weterynaryjne musi być zlokalizowany na terenie gminy Nałęczów.

 

Rozdział 3 – termin realizacji zamówienia

Wykonawca będzie realizować usługi od dnia podpisania umowy do dnia
31 grudnia 2021 r.

 

Rozdział 4 – sposoby porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Wszelką korespondencję należy kierować na adres:

- w formie pisemnej: Urząd Miejski w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów,
tel. 81 501 45 00,

- w formie elektronicznej: e-mail na adres um@naleczow.pl

 

Rozdział 5 – sposób przygotowania oferty

  1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Treść oferty musi odpowiadać zapytaniu ofertowemu pod rygorem odrzucenia oferty.
  3. Oferta musi zawierać wszystkie elementy wskazane we wzorze formularza ofertowego, załączonego do niniejszego zapytania.
  4. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim oraz zostać złożona w formie pisemnej lub elektronicznej.

 

Rozdział 6 – miejsce i termin złożenia oferty

  1. Oferty należy składać w terminie do dnia 15 stycznia 2021 r. do godz. 15:00:
  • w formie pisemnej: osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu),
  • w formie elektronicznej – skan formularza ofertowego wysłany na adres: um@naleczow.pl.
  1. Oferty otrzymane po terminie wskazanym powyżej nie będą rozpatrywane.

 

Rozdział 7 – sposób obliczenia ceny oferty

  1. W ofercie należy podać cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Cenę należy podać w jednym wariancie, w złotych polskich, określoną cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Brak określenia ceny w postaci słownej nie będzie skutkował jej odrzuceniem.
  3. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

 

Rozdział 8 – wybór oferty najkorzystniejszej

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria oceny ofert – 100% cena.
  2. Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią następujące przesłanki:
  • nie złożono żadnej oferty;
  • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.
  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi w sposób wskazany w niniejszym Zapytaniu Ofertowym poszczególnych Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może, bez dodatkowego wzywania Wykonawcy do zawarcia umowy, wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

 

Rozdział 9 – Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty najkorzystniejszej w celu zawarcia umowy

  1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania przed terminem lub nieprzystąpienia do podpisania umowy, bez podania przyczyn, bez jakichkolwiek negatywnych konsekwencji względem Zamawiającego z tego tytułu. Od decyzji Zamawiającego nie przysługuje odwołanie.

Rozdział 10 – Istotne postanowienia wzoru umowy

  1. Cena za usługi nie będzie podlegała waloryzacji i będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.
  2. Płatność za wykonane usługi będzie następować miesięcznie. Termin płatności faktury - 14 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu.
  3. Zmiana zapisów umowy będzie mogła nastąpić tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za zgodą obu Stron wyrażoną w aneksie do umowy.

 

 

Załączniki:

- wzór formularza ofertowego

- wzór umowy

Plik
pdf pobrano: 3 razy
Załączniki
docx pobrano: 7 razy
pdf pobrano: 2 razy
pdf pobrano: 1 raz
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kucaba Karol
Dodano do BIP dnia: 2021-01-11 13:08:52