Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ds. księgowości Urzędu

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2022-12-08
Termin składania dokumentów
2022-12-23
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:

- obywatelstwo polskie,   

- wykształcenie ekonomiczne (osoba, która ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej roczną praktykę w księgowości), lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 2-letnią praktykę w księgowości lub komórce finansowej)

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,   niekaralność za przestępstwa umyślne przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,   nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

- kreatywność, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, 

- umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,

- wysoka kultura osobista,

- wskazana znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o rachunkowości,

- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,

- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań na stanowisku:

1)Ewidencja wydatków i kosztów rzędu:

a) Dekretowanie i ewidencja wydatków, kosztów i rozrachunków urzędu;

b) Sporządzanie sprawozdania Rb-28S z wykonania planu wydatków urzędu;

c) Uzgadnianie na koniec miesiąca planów i wydatków urzędu ewidencjonowanych w urzędzie jako jednostce budżetowej z planami i wydatkami ewidencjonowanymi w księgach budżetu.

2) W zakresie rozrachunków w księgach urzędu:

a) Co miesięczna analiza stanów kont i sporządzanie wykazu należności i zobowiązań wymagalnych określonych w klasyfikacji budżetowej wydatków;

b) Bieżące rozliczanie zaliczek udzielonych pracownikom;

c) Przeprowadzanie inwentaryzacji należności metodą potwierdzenia sald;

d) Uzgadnianie sald zobowiązań metodą potwierdzenia sald przysłanych przez kontrahentów;

e) W szczególnych przypadkach inwentaryzowanie sald metodą weryfikacji.

3) Obowiązki z zakresu VAT - zakupy:

a) Prowadzenie rejestru zakupu na podstawie faktur VAT związanych z działalnością opodatkowaną,

b) Ustalanie obowiązków i praw w zakresie zagadnień VAT realizowanych inwestycji.

4) Obsługa kasowa urzędu:

a) Przyjmowanie wpłat w gotówce, czekach i kartą płatniczą,

b) Codzienne odprowadzanie wpływów gotówkowych na właściwe rachunki bankowe,

c) Dokonywanie wypłat na podstawie zatwierdzonych dokumentów.

d) Bieżące prowadzenie raportów kasowych.

e) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.

5) Zadania okresowe periodyczne:

1) Przygotowanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości;

2) Udział w sporządzaniu informacji z przebiegu wykonania budżetu,

3) Udział w komisjach inwentaryzacyjnych,

4) Zastępowanie pracownika księgowości zajmującego się ewidencją analityczną majątku trwałego w przypadku jego nieobecności pracy.

Wymagane dokumenty

5. Wymagane dokumenty:

- podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru),

- podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wg załączonego wzoru),

- podpisany własnoręcznie życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach i przebiegu pracy zawodowej,

- podpisany własnoręcznie list motywacyjny,

- kserokopie poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej stronie

- podpisane własnoręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw  publicznych (wg załączonego wzoru),

- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe(wg załączonego wzoru),

- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe (wg załączonego wzoru),

- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku. (wg załączonego wzoru),

- inne poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumenty wg uznania kandydata, potwierdzające kompetencje niezbędne na stanowisku.

Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze naboru zobowiązana jest do złożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Warunki pracy

4. Warunki pracy:

    1. Praca w wymiarze czasu pracy— 1 etat, zatrudnienie od stycznia 2023 r
    2. Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3.
    3. Praca przy komputerze.
    4. Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 15 maja 2018r, w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. 2021 poz. 1960) oraz wewnętrznego Regulaminu Wynagradzania wydanego na jego podstawie, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.
    5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.
Miejsce składania dokumentów

6. Miejsce i termin na składanie dokumentów:

Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 23 grudnia 2022 r. r. do godz. 10.30 w zamkniętej kopercie, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok. 13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie /decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu.

Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości Urzędu w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” oraz dane adresowe kandydata wraz z numerem telefonu.

Uwagi

7. Informacje dodatkowe:

1. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

2. Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy lub pracownik ds. kadr.

3. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (www.naleczow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie - Nałęczów ul. Lipowa 3.

4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Nałęczów IT
Dodano do BIP dnia 08-12-2022 15:17:05