Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. ewidencji, księgowości i egzekucji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2022-08-25
Termin składania dokumentów
2022-09-09
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu administracji,  ochrony środowiska, ekonomii)

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu administracji, ochrony środowiska, ekonomii),
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • odpowiedzialność, terminowość, sumienność,
  • komunikatywność i odporność na stres,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
  • posiadanie umiejętności analizy i syntezy informacji,
  • wysoka kultura osobista,
  • samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku,
  1. wskazana bardzo dobra znajomość przepisów następujących ustaw: ustawy o samorządzie gminnym, Ordynacja Podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań  na stanowisku:

Do zadań tego stanowiska pracy należy w szczególności:

  1. prowadzenie bazy mieszkańców -gospodarstw domowych będącej podstawą ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przy użyciu programów komputerowych dopuszczonych do użytkowania w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie,
  2. aktualizowanie bazy danych mieszkańców oraz weryfikowanie posiadanych informacji z danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków, oraz innych rejestrach pomocnych przy ustalaniu opłaty,
  3. przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi ich weryfikacja i kontrola,
  4. przygotowywanie decyzji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wezwań i postanowień w sprawach opłaty, a także  prowadzenie                             i kompletowanie pełnej dokumentacji z tego zakresu,
  5. prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnym,
  6. przeprowadzanie czynności sprawdzających, dokonywanie oględzin, kontroli w zakresie prawidłowego wymiaru opłaty,
  7. wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw,
  8. prowadzenie ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na imiennych kontach analitycznych przy użyciu programów komputerowych dopuszczonych do użytkowania w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie,
  9. prowadzenie i analiza urządzeń księgowych (rejestrów deklaracji, rejestrów przypisów  i odpisów, dzienników obrotów, zestawień sald),
  10. uzgadnianie sald i obrotów na prowadzonych kontach, kontrola kont, zamykanie kont, ustalanie nadpłat,
  11. prowadzenie postępowań w sprawie określenia wysokości nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie postanowień i decyzji w tym zakresie oraz  zwrot i rozliczanie nadpłat,
  12. windykacja należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych, sporządzanie wniosków do sądu o wpis hipotek przymusowych i stosowanie innych środków egzekucyjnych zgodnie z przepisami prawa,
  13. prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,
  14. sporządzanie sprawozdań finansowych z zakresu wykonywanych zadań,
  15. przestrzeganie przepisów Instrukcji zarządzania i użytkowania systemów informatycznego służącego do przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie,
  16. przestrzeganie przepisów Instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych w systemie informatycznym w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie,
  17. wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza i Skarbnika, Kierownika referatu.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  • podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru),
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wg załączonego wzoru),
  • podpisany własnoręcznie życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach
    i przebiegu pracy zawodowej,
  • podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
  • kserokopie poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej stronie
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
    oraz korzystaniu z pełni praw  publicznych (wg załączonego wzoru),
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
    (wg załączonego wzoru),
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe (wg załączonego wzoru),
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku. (wg załączonego wzoru),
  • inne poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumenty wg uznania kandydata, potwierdzające kompetencje niezbędne na stanowisku.

Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze naboru zobowiązana jest do złożenia, najpóźniej
w dniu zawarcia umowy o pracę, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Warunki pracy

Warunki pracy:

  1. Praca w wymiarze czasu pracy - 1 etat.
  2. Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów.
  3. Praca przy komputerze.
  4. Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 15 maja 2018r, w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. 2021 poz. 1960) oraz wewnętrznego Regulaminu Wynagradzania wydanego na jego podstawie, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin na składanie dokumentów:

Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3,
24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 09 września 2022r. r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok.13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu).

Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze - ds. ewidencji, księgowości  i egzekucji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.” oraz dane adresowe kandydata wraz z numerem telefonu.

Uwagi

Informacje dodatkowe:

  1. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną
    w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
  2. Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy lub pracownik ds. kadr.
  3. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie - Nałęczów ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów.
  4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Chudy
Dodano do BIP dnia 25-08-2022 13:11:52