Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej w Nałęczowie

Symbol oferty
KA.2110.1.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2022-08-12
Termin składania dokumentów
2022-08-30
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu administracji,  prawa)

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatowi:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu administracji, prawa),
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.

2. Wymagania dodatkowe:

  • preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • odpowiedzialność, terminowość, sumienność,
  • komunikatywność i odporność na stres,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
  • posiadanie umiejętności analizy i syntezy informacji,
  • wysoka kultura osobista,
  • samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku,
  • wskazana bardzo dobra znajomość przepisów następujących ustaw: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o wychowaniu w trzeźwości       i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy  o drogach publicznych.
Zakres obowiązków
  1. sprawowanie obsługi organizacyjno-technicznej Rady i Komisji Rady,
  2. współpraca z Przewodniczącym Rady i Przewodniczącymi Komisji Rady w zakresie realizacji spraw należących do ich kompetencji,
  3. przygotowywanie zawiadomień o posiedzeniach, sporządzanie protokołów z odbytych posiedzeń,
  4. prowadzenie ewidencji uchwał Rady i przedkładanie ich organom nadzoru za podpisem Burmistrza,
  5. przekazywanie uchwał prawa miejscowego do publikacji w Dzienniku Urzędowych Województwa Lubelskiego,
  6. przekazywanie uchwał Rady do realizacji pracownikom Urzędu oraz kierownikom jednostek organizacyjnych a także do wiadomości właściwych adresatów,
  7. prowadzenie zbioru przepisów gminnych oraz nadzór nad ich publikacją i ogłaszaniem w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego, Biuletynie Informacji Publicznej oraz w sposób zwyczajowo przyjęty,
  8. przygotowywanie list wypłat diet przewodniczącemu Rady i radnym oraz przewodniczącym jednostek pomocniczych gminy,
  9. prowadzenie dokumentacji jednostek pomocniczych gminy – sołectw i osiedli, obsługa biurowa zebrań wiejskich,
  10. prowadzenie i wykonywanie wszystkich zadań wynikających z przepisów szczególnych dla tego stanowiska,
  11. współpraca z Komisją Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Innym Uzależnieniom w zakresie realizacji gminnego programu przeciwdziałania alkoholizmowi i innym uzależnieniom,
  12. sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących realizowanych zadań, ich autoryzacja,
  13. prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego w tym przygotowywanie dokumentów zgody/odmowy na zajęcie pasa drogowego wraz z naliczaniem opłat z tego tytułu oraz kontrola wypłat.
Wymagane dokumenty
  • podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru),
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wg załączonego wzoru),
  • podpisany własnoręcznie życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach
    i przebiegu pracy zawodowej,
  • podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
  • kserokopie poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej stronie
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
    oraz korzystaniu z pełni praw  publicznych (wg załączonego wzoru),
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
    (wg załączonego wzoru),
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe (wg załączonego wzoru),
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku. (wg załączonego wzoru),
  • inne poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumenty wg uznania kandydata, potwierdzające kompetencje niezbędne na stanowisku.

Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze naboru zobowiązana jest do złożenia, najpóźniej
w dniu zawarcia umowy o pracę, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Warunki pracy
  1. Praca w wymiarze czasu pracy - 1 etat.
  2. Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów.
  3. Praca przy komputerze.
  4. Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 15 maja 2018r, w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936 ze zm.) oraz wewnętrznego Regulaminu Wynagradzania wydanego na jego podstawie, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3,
24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 30 sierpnia 2022r. r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok.13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu).

Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze -  ds. Obsługi Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” oraz dane adresowe kandydata wraz z numerem telefonu.

Uwagi
  1. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną
    w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
  2. Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy lub pracownik ds. kadr.
  3. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie - Nałęczów ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów.
  4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Chudy
Dodano do BIP dnia 12-08-2022 13:21:01