Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Konkurs ofert na obsługę toalety miejskiej

Jednostka ogłaszająca
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nałęczowie Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2022-04-08
Termin składania dokumentów
2022-04-15
Wymagania związane ze stanowiskiem

Gmina Nałęczów ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów,  Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nałęczowie ogłasza konkurs  na prowadzenie szaletu miejskiego przy ulicy Chopina w Nałęczowie w okresie od 01.05.2022r do 30.04.2025r.

Szalet powinien być czynny cały rok, codziennie także w niedzielę i święta.

       W ofercie należy podać:

-dane osoby ubiegającej się o obsługę: imię i nazwisko, adres, nr telefonu, lub dane firmy: nazwa, adres, nr telefonu, dane osoby reprezentującej firmę,NIP, Regon,

-propozycję co do wysokości rozliczeń z zamawiającym.

     Warunki przystąpienia do konkursu:

-prowadzenie określonej działalności gospodarczej (wpis do CEiDG, wypis z Rejestru Sądowego itp.),

-akceptacja wszystkich warunków umowy,

Kryterium, którym będzie kierował się zakład przy wyborze oferty będzie wysokość zaproponowanych rozliczeń.

Warunki współpracy zostaną określone w umowie zawartej między stronami, której wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Zakres obowiązków

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:

-zapewnienie pełnej obsługi gwarantującej sprawne działanie szaletu,

-bieżące utrzymanie szaletów w dobrym stanie sanitarno-porządkowym wraz z zastosowaniem się  do zaleceń pokontrolnych instytucji sanitarnych,

-przestrzeganie warunków wynikających z przepisów sanitarnych,

-dokonywanie bieżących prac remontowych w zakresie:

a) naprawy w przypadku uszkodzeń urządzeń sanitarnych, hydraulicznych i elektrycznych,

b) naprawy stolarki okiennej i drzwiowej (w tym szklenie okien w razie potrzeby oraz naprawy zamków w drzwiach wejściowych i wewnętrznych),

c) wykonywanie drobnych napraw uszkodzonych powłok malarskich elewacji,

d) utrzymywanie w należytym stanie technicznym urządzeń elektrycznych (wyłączników, opraw)

-pokrywanie wszystkich kosztów związanych z utrzymaniem szaletu (tj. opłat za wodę, ścieki, energię elektryczną, opłat za wywóz nieczystości stałych, opłat za zakup środków czystości, opłat z tytułu podatku od  nieruchomości),

-utrzymanie porządku na chodniku prowadzącym do szaletu (zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie),

-dozór i konserwacja drobnego wyposażenia (pojemniki, uchwyty, stolik, krzesło, szafka).

- zapewnienie obsługi i utrzymania szaletu przez okres objęty umową w godzinach:

od  godz. 8.00 do godz. 22.00 od dnia 01 maja do dnia 30 września

od  godz. 8.00 do godz. 17.00 od dnia 01 października do dnia 30 kwietnia

przez siedem dni w tygodniu.

- jednorazowa opłata za skorzystanie z szaletu: 2 zł

Wymagane dokumenty

     Sporządzenie oferty:

-ofertę sporządza się na piśmie ,

-oferta musi zawierać wypełniony formularz ,

-oraz zaakceptowany projekt umowy.

Miejsce składania dokumentów

W przypadku zainteresowania prosimy o kierowanie pisemnych ofert do MZGKiM w Nałęczowie ul. Lipowa 3   24-150 Nałęczów  w zaklejonych kopertach.

     Składanie ofert:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, opisanych w następujący sposób: MZGKiM w Nałęczowie z dopiskiem „Konkurs na obsługę toalety miejskiej” w terminie do dnia 15.04.2022r. do godz. 10.00 w biurze Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nałęczowie ul. Lipowa 3   24-150 Nałęczów.

Uwagi

     Publikacja  ogłoszenia:

-Tablica ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie,

-Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nałęczów.

 

   Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 81  50 14 505.

 

                                                                   

Dyrektor

MZGKiM w Nałęczowie.

Michał Kozłowski

 

Załączniki
  • pdf pobrano: 3 razy
  • odt pobrano: 1 raz
  • pdf pobrano: 32 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Nałęczów IT
    Dodano do BIP dnia 08-04-2022 14:46:52