INSPEKTOR DO SPRAW SEKRETARIATU, ADMINISTRACJI I KADR
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub uzupełniające ekonomiczne studia
magisterskie lub ekonomiczne, prawnicze studia podyplomowe lub wykształcenie średnie o takich samych kierunkach
Wymagania niezbędne
wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub uzupełniające ekonomiczne studia
magisterskie lub ekonomiczne, prawnicze studia podyplomowe lub wykształcenie średnie o takich samych kierunkach,
staż pracy: z wykształceniem wyższym – roczny, ze średnim – 3 letni,
posiadanie obywatelstwa polskiego,
pełna zdolność do czynności prawnych,
korzystanie z pełni praw publicznych,
brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniu na w/w stanowisku,
nieposzlakowana opinia,
znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o pracownikach samorządowych, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, o systemie ubezpieczeń społecznych oraz Kodeksu pracy i Kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
umiejętność analizy dokumentów i sporządzanie pism urzędowych,
umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
odpowiedzialność i sumienność,
systematyczność i dokładność, odporność na stres,
umiejętność pracy w zespole,
wysoka kultura osobista.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowanie kart ewidencji czasu pracy,
- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,
- tworzenie list wynagrodzeń,
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
- archiwizacja dokumentów,
- współpraca z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Głównym Urzędem Statystycznym i innymi instytucjami,
- prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- prowadzenie spraw związanych z BHP i Ppoż,
- prowadzenie kasy gotówkowej,
- pomoc głównemu księgowemu w systematycznej i rytmicznej realizacji budżetu oraz sprawozdawczości,
- obsługa sekretariatu
- prowadzenie książki korespondencji zakładu,
- wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach, przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy wg wzoru dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem – przez kandydata, dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy poświadczonych za zgodność z oryginałem – przez kandydata lub innych dokumentów, poświadczających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób
niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- inne dokumenty, potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
- Miejsce wykonywania pracy – Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie, ul. Spacerowa 66, 24-140 Nałęczów.
- Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
- Praca przy komputerze ponad 4 h na zmianę, oświetlenie naturalne i sztuczne, kontakt z interesantem telefoniczny oraz bezpośredni.
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,
niedosłyszącym oraz głuchoniemych,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – pełny etat.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Miejskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie, w
rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, kształtował się na poziomie niższym niż 6%.
Dokumenty należy składać w Miejskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie w terminie do dnia 20.04.2022 r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie, osobiście lub przesłać listem na adres: Miejskiego Zakładu Wodociągów I Kanalizacji w Nałęczowie, ul. Spacerowa 66, 24-140 Nałęczów (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do zakładu).
Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze stanowisko inspektor ds. sekretariatu, administracji i kadr”
O niedopuszczeniu do dalszego postępowania kwalifikacyjnego Przewodniczący Komisji
Rekrutacyjnej powiadamia niezwłocznie kandydata w formie pisemnej, z podaniem
przyczyny odrzucenia oferty.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej.
Niezgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest
równoznaczne z odrzuceniem oferty.
Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Dyrektor zakładu – tel. 81 5014254.
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP Urzędu
Miejskiego w Nałęczowie (umnaleczow.bip.lubelskie.pl), na tablicy ogłoszeń oraz stronie
internetowej Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Nałęczowie.
Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu na każdym etapie postępowania
Dodano do BIP dnia 05-04-2022 15:07:52