Kierownik Referatu ds. Rozwoju i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne o specjalności: budownictwo, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna),
- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym,
- doświadczenie w realizacji inwestycji,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
- preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- odpowiedzialność, terminowość, sumienność,
- komunikatywność i odporność na stres,
- umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
- posiadanie umiejętności analizy i syntezy informacji,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku,
- wskazana bardzo dobra znajomość przepisów następujących ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
- Kierowanie pracą podległego Referatu ds. Rozwoju i Inwestycji.
- Sprawowanie nadzoru nad terminowym, rzetelnym i zgodnym z prawem realizowaniem zadań Referatu ds. Rozwoju i Inwestycji.
- Nadzór i bieżąca kontrola w zakresie prawidłowości stosowania procedur ustawy – Prawo zamówień Publicznych przy udzielaniu zamówień na zadania realizowane przez Referat.
- Inicjowanie opracowania lub zmiany dokumentów gminnych, których obowiązek uchwalenia lub zmiany nakładają przepisy prawa w zakresie zadań realizowanych przez Referat.
- Odpowiedzialność za prawidłową treść projektów umów zawieranych przez podległy Referat.
- Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym
w obowiązujących przepisach. - Udział w przekazywaniu placów budów oraz w odbiorach robót.
- Nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji zawartych umów.
- Dokonywanie analiz i badanie przebiegu realizacji zadań inwestycyjnych.
- Sprawdzanie i opiniowanie (w tym ewentualne korygowanie i zatwierdzanie) otrzymanej
z biur projektowych dokumentacji technicznej. - Prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa dotyczącej danej inwestycji
i przedkładanie jej w odpowiednich instytucjach i urzędach, współpraca z jednostkami projektującymi, doprowadzenie do uzyskania stosownych uzgodnień, opinii i zezwoleń. - Nadzorowanie stanu infrastruktury gminnej.
- Uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi (sporządzanie OT).
- Koordynacja prac związanych z opracowywaniem dokumentów wymaganych przy aplikowaniu o fundusze pomocowe.
- Monitorowanie prac dotyczących pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych.
- Opracowywanie programów i planów inwestycyjnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji.
- Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji oraz przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu gminy.
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Burmistrza oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej i Komisji.
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwianie.
- Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej, w ramach powierzanego zakresu czynności.
- Nadzór nad realizacją inwestycji wg określonego harmonogramu oraz prawidłowością ich wykonania.
- Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez podległych pracowników procedur Instrukcji Kancelaryjnej.
- Mobilizowanie podległych pracowników do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Przygotowywanie projektów zakresów obowiązków dla podległych pracowników.
- Prowadzenie innych spraw z zakresu zadań Referatu, wynikających z przepisów szczególnych, a nie przypisanych podległym pracownikom.
- Sprawdzanie pod względem merytorycznych dowodów księgowych dotyczących realizowanych zadań Referatu, nie przypisanych podległym pracownikom i ich autoryzacja.
- Właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu obowiązków, przekazywanie akt do archiwum.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza lub Zastępcę Burmistrza, które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków kierownika Referatu.
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz zasad udostępniania informacji publicznej.
- Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż
- Współpraca z innymi stanowiskami pracy w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.
- Dokonywanie okresowej oceny pracy podległych pracowników.
- podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru),
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wg załączonego wzoru),
- podpisany własnoręcznie życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach
i przebiegu pracy zawodowej, - podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- kserokopie poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej stronie
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (wg załączonego wzoru), - podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
(wg załączonego wzoru), - podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwa karne skarbowe (wg załączonego wzoru),
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Referatu ds. Rozwoju i Inwestycji (wg załączonego wzoru),
- inne poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem dokumenty wg uznania kandydata, potwierdzające kompetencje niezbędne na stanowisku Kierownika Referatu ds. Rozwoju i Inwestycji.
Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze naboru zobowiązana jest do złożenia, najpóźniej
w dniu zawarcia umowy o pracę, zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
- Praca w wymiarze czasu pracy - 1 etat.
- Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów.
- Praca przy komputerze.
- Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 15 maja 2018r, w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936 ze zm.) oraz wewnętrznego Regulaminu Wynagradzania wydanego na jego podstawie, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3,
24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 10 marca 2021r. r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok.13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu).
Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze - Kierownik Referatu ds. Rozwoju i Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” oraz dane adresowe kandydata wraz z numerem telefonu.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną
w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty. - Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy lub pracownik ds. kadr.
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie - Nałęczów ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.
Dodano do BIP dnia 25-02-2021 16:56:03