Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze ½ etatu ds. księgowości Urzędu w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2020-12-18
Termin składania dokumentów
2020-12-30
Wymagane wykształcenie

- obywatelstwo polskie,

 - wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze (osoba, która ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne studia zawodowe, uzupełniające  ekonomiczne lub prawnicze studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej roczną praktykę w księgowości) lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada praktykę w księgowości lub komórce finansowej,

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za przestępstwa umyślne przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem

Wymagania związane ze stanowiskiem

 - kreatywność, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,

- umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,

 - wysoka kultura osobista,

 -wskazana znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych,                                    o rachunkowości.

 - umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,

 - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. 

Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie ewidencji księgowej wydatków Urzędu.
  2. Ewidencja księgowa majątku trwałego, w tym inwestycje i sprawozdawczość w tym zakresie.
  3. Sprawozdawczość budżetowa w zakresie wydatków Urzędu.
  4. Prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych.
Wymagane dokumenty

-  podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy  dla osób ubiegających się o zatrudnienie wg załączonego wzoru,

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg załączonego wzoru,

- podpisany własnoręcznie życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach, przebiegu  pracy zawodowej,

-podpisany własnoręcznie list motywacyjny,

- kserokopie poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

- kserokopie świadectw pracy poświadczonych przez kandydata  za zgodność z oryginałem lub innych dokumentów, poświadczających doświadczenie zawodowe,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni  praw  publicznych,

- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku pracy,

- inne dokumenty wg uznania kandydata potwierdzające kompetencje  do pracy na tym stanowisku.

Warunki pracy
  1. Praca w wymiarze czasu pracy – 1/2 etatu, zatrudnienie od stycznia 2021r.
  2. Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3.
  3. Praca przy komputerze.
  4. Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 15 maja 2018r, w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz.936 ze zm.) oraz wewnętrznego Regulaminu Wynagradzania wydanego na jego podstawie, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 30 grudnia 2020r. r. do godz. 15.30  w zamkniętej kopercie, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok.13) lub przesłać listem  na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie /decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu.

Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze  ½ etatu ds. księgowości Urzędu w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” oraz dane adresowe kandydata wraz z numerem telefonu.

Uwagi

1.Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne  z odrzuceniem oferty.

2.Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy lub pracownik ds. kadr.

3.Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (www.naleczow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie - Nałęczów ul. Lipowa 3.

  1. Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Kalita
Dodano do BIP dnia 18-12-2020 14:24:10