Stanowisko ds.księgowości w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie ekonomiczne (osoba, która ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej roczną praktykę
w księgowości), lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 2-letnią praktykę w księgowości lub komórce finansowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa umyślne przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
- kreatywność, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
- wysoka kultura osobista,
-wskazana znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o rachunkowości.
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
1) Ewidencja wydatków i kosztów rzędu:
a) Dekretowanie i ewidencja wydatków, kosztów i rozrachunków urzędu;
b) Sporządzanie sprawozdania Rb-28S z wykonania planu wydatków urzędu;
c) Uzgadnianie na koniec miesiąca planów i wydatków urzędu ewidencjonowanych w urzędzie jako jednostce budżetowej z planami i wydatkami ewidencjonowanymi w księgach budżetu.
2) W zakresie rozrachunków w księgach urzędu:
a) Co miesięczna analiza stanów kont i sporządzanie wykazu należności i zobowiązań wymagalnych określonych w klasyfikacji budżetowej wydatków;
b) Bieżące rozliczanie zaliczek udzielonych pracownikom;
c) Przeprowadzanie inwentaryzacji należności metodą potwierdzenia sald;
d) Uzgadnianie sald zobowiązań metodą potwierdzenia sald przysłanych przez kontrahentów;
e) W szczególnych przypadkach inwentaryzowanie sald metodą weryfikacji.
3) Obowiązki z zakresu VAT - zakupy:
a) Prowadzenie rejestru zakupu na podstawie faktur VAT związanych z działalnością opodatkowaną;
b) Ustalanie obowiązków i praw w zakresie zagadnień VAT realizowanych inwestycji.
4) Ewidencja majątku trwałego w programie FK.
a) Ewidencja analityczna środków trwałych w budowie (inwestycji):
b) Weryfikacja ewidencji środków trwałych w budowie z wykazami opracowanymi z pracownikami merytorycznymi ds. inwestycji.
c) Ewidencja zmian majątku trwałego, w tym środków trwałych w budowie, środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, oraz amortyzacji i umorzenia na kontach syntetycznych,
5) Obsługa kasowa urzędu:
a) Przyjmowanie wpłat w gotówce, czekach i kartą płatniczą;
b) Codzienne odprowadzanie wpływów gotówkowych na właściwe rachunki bankowe;
c) Dokonywanie wypłat na podstawie zatwierdzonych dokumentów;
d) Bieżące prowadzenie raportów kasowych;
e) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
6) Zadania okresowe periodyczne:
1) Przygotowanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości;
2) Udział w sporządzaniu informacji z przebiegu wykonania budżetu;
3) Udział w komisjach inwentaryzacyjnych;
4) Zastępowanie pracownika księgowości zajmującego się ewidencją analityczną majątku trwałego w przypadku jego nieobecności pracy.
- podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie wg załączonego wzoru,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg załączonego wzoru,
- podpisany własnoręcznie życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach, przebiegu pracy zawodowej,
-podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
- kserokopie poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem lub innych dokumentów, poświadczających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku pracy,
- inne dokumenty wg uznania kandydata potwierdzające kompetencje do pracy na tym stanowisku.
- Praca w wymiarze czasu pracy - 1 etat;
- Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3;
- Praca przy komputerze;
- Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 15 maja 2018r, w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz.936 ze zm.) oraz wewnętrznego Regulaminu Wynagradzania wydanego na jego podstawie, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 23 października 2020 r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok.13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie /decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu.
Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” oraz dane adresowe kandydata wraz z numerem telefonu.
Dodano do BIP dnia 13-10-2020 15:47:35