Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds.księgowości w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2020-10-13
Termin składania dokumentów
2020-10-23
Wymagane wykształcenie

 - obywatelstwo polskie,

 - wykształcenie ekonomiczne (osoba, która ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne studia zawodowe, uzupełniające  ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej roczną praktykę                
w księgowości), lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną  i posiada co najmniej 2-letnią praktykę w księgowości lub komórce finansowej,

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za przestępstwa umyślne przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.

Wymagania związane ze stanowiskiem

- kreatywność, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,

- umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,

 - wysoka kultura osobista,

 -wskazana znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o rachunkowości.

 - umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,

 - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

Zakres obowiązków

1) Ewidencja wydatków i kosztów rzędu:

a) Dekretowanie i ewidencja wydatków, kosztów i rozrachunków urzędu;

b) Sporządzanie sprawozdania Rb-28S z wykonania planu wydatków urzędu;

c) Uzgadnianie na koniec miesiąca planów i wydatków urzędu ewidencjonowanych w urzędzie jako jednostce budżetowej z planami i wydatkami ewidencjonowanymi w księgach budżetu.

2) W zakresie rozrachunków w księgach urzędu:

a) Co miesięczna analiza stanów kont i sporządzanie wykazu należności i zobowiązań wymagalnych określonych w klasyfikacji budżetowej wydatków;

b) Bieżące rozliczanie zaliczek udzielonych pracownikom;

c) Przeprowadzanie inwentaryzacji należności metodą potwierdzenia sald;

d) Uzgadnianie sald zobowiązań metodą potwierdzenia sald przysłanych przez kontrahentów;

e) W szczególnych przypadkach inwentaryzowanie sald metodą weryfikacji.

3) Obowiązki z zakresu VAT - zakupy:

a) Prowadzenie rejestru zakupu na podstawie faktur VAT związanych z działalnością opodatkowaną;

b) Ustalanie obowiązków i praw w zakresie zagadnień VAT realizowanych inwestycji.

4) Ewidencja majątku trwałego w programie FK.

a) Ewidencja analityczna środków trwałych w budowie (inwestycji):

b) Weryfikacja ewidencji środków trwałych w budowie z wykazami opracowanymi z pracownikami merytorycznymi ds. inwestycji.

c) Ewidencja zmian majątku trwałego, w tym środków trwałych w budowie, środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, oraz amortyzacji i umorzenia na kontach syntetycznych,

5) Obsługa kasowa urzędu:

a) Przyjmowanie wpłat w gotówce, czekach i kartą płatniczą;

b) Codzienne odprowadzanie wpływów gotówkowych na właściwe rachunki bankowe;

c) Dokonywanie wypłat na podstawie zatwierdzonych dokumentów;

d) Bieżące prowadzenie raportów kasowych;

e) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.

6) Zadania okresowe periodyczne:

1) Przygotowanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości;

2) Udział w sporządzaniu informacji z przebiegu wykonania budżetu;

3) Udział w komisjach inwentaryzacyjnych;

4) Zastępowanie pracownika księgowości zajmującego się ewidencją analityczną majątku trwałego w przypadku jego nieobecności pracy.

Wymagane dokumenty

-  podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy  dla osób ubiegających się o zatrudnienie wg załączonego wzoru,

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg załączonego wzoru,

- podpisany własnoręcznie życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach, przebiegu  pracy zawodowej,

-podpisany własnoręcznie list motywacyjny,

- kserokopie poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

- kserokopie świadectw pracy poświadczonych przez kandydata  za zgodność z oryginałem lub innych dokumentów, poświadczających doświadczenie zawodowe,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni  praw  publicznych,

- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku pracy,

- inne dokumenty wg uznania kandydata potwierdzające kompetencje  do pracy na tym stanowisku.

Warunki pracy
  1. Praca w wymiarze czasu pracy - 1 etat;
  2. Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3;
  3. Praca przy komputerze;
  4. Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 15 maja 2018r, w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz.936 ze zm.) oraz wewnętrznego Regulaminu Wynagradzania wydanego na jego podstawie, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 23 października 2020 r. do godz. 15.30  w zamkniętej kopercie, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok.13) lub przesłać listem  na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie /decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu.

Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” oraz dane adresowe kandydata wraz z numerem telefonu.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Kalita
Dodano do BIP dnia 13-10-2020 15:47:35