Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie ds. społecznych, informacji i promocji

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2020-03-27
Termin składania dokumentów
2020-04-10
Wymagane wykształcenie
  • obywatelstwo polskie,
  • preferowane wykształcenie wyższe, na kierunku komunikacja społeczna, dziennikarstwo, socjologia lub politologia,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność,
  • nieposzlakowana opinia
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
Wymagania związane ze stanowiskiem
  • kreatywność, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • wysoka kultura osobista,
  • wskazana znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, Kodeks postępowania administracyj nego,
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Zakres obowiązków
  • kompletowanie dokumentów i przygotowywanie decyzji w zakresie dodatków mieszkaniowych, przekazywanie decyzji do Referatu Finansowo-Księgowego i właściwych zarządców, nadzór nad realizacją przez wnioskodawców warunków otrzymywania dodatków,
  • współpraca Gminy Nałęczów z organizacjami pożytku publicznego,
  • realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem „ORLIKA”,
  • prowadzenie obsługi sekretariatu Urzędu wspólnie ze stanowiskiem obsługi biuroweji kancelaryjnej oraz zastępowanie pracownika na tym stanowisku podczas nieobecności,
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących realizowanych zadań oraz ich autoryzacja,
  • prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy,
  • dbałość o pozytywny wizerunek Gminy,
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w tym zakresie,
  • inicjowanie przedsięwzięć promujących Gminę,
  • utrzymywanie kontaktów z mediami celem zamieszczania publikacji (informacji) o działalności organów Gminy i jednostek organizacyjnych,
  • przygotowywanie artykułów do publikacji oraz dbanie o rzetelność publikowanych materiałów,
  • współdziałanie w tworzeniu i aktualizacji strony internetowej Gminy Nałęczów, Biuletynu Informacji Publicznej oraz portali społecznościowych,
  • współpraca ze szkołami, NOK, SP ZOZ, OSP i lokalnymi instytucjami oraz innymi instytucjami z zewnątrz,
  • współpraca z fundacjami, stowarzyszeniami, przedsiębiorcami, Policją itp.,
  • koordynowanie imprez okolicznościowych,
  • kreowanie i wspieranie współpracy z miastami partnerskimi krajowymi i zagranicznymi,
  • organizowanie pobytów delegacji zagranicznych oraz wyjazdów oficjalnych delegacji władz gminy,
  • wydawanie wszelkich niezbędnych publikacji np. w formie broszur, informacyjnych ulotek, folderów i katalogów,
  • kompletowanie i ewidencjonowanie archiwum fotograficznego.
Wymagane dokumenty
  • podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie, wg załączonego wzoru;
  • podpisany własnoręcznie życiorys /CV/ zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach, przebiegu pracy zawodowej,
  • podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
  • kserokopie poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem lub innych dokumentów, poświadczających doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku pracy;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji klauzula informacyjna wg załączonego wzoru;
  • inne wg uznania kandydata potwierdzające kompetencje do pracy na tym stanowisku.
Warunki pracy
  1. Praca w wymiarze czasu pracy - 1 etat
  2. Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie ul. Lipowa 3
  3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  4. Wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.) oraz wewnętrznego Regulaminu wynagradzania wydanego na jego podstawie, obowiązującego w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do dnia 10 kwietnia 2020 r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pok.13) lub przesłać listem na adres Urzędu Miejskiego w Nałęczowie /decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu/.
Na kopercie wymagany jest dopisek o treści: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. społecznych, informacji i promocji w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie oraz dane adresowe kandydata wraz z numerem telefonu oraz adresem poczty elektronicznej.

Uwagi
  1. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie i drogą mailową o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
  2. Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy lub pracownik ds. kadr.
  3. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (www.naleczow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie - Nałęczów ul. Lipowa 3.
  4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną odesłane pocztą.

Wybrany kandydat
Monika Kalita
Uwagi
zam. Lublin

Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pani Monika Kalita spełnia wszystkie wymagania formalne stawiane kandydatom w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Ponadto podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobra znajomością zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz zagadnień związanych z zakresem obowiązków na stanowisku, o które aplikowała. Predyspozycje kandydatki, a także jej wiedza i doświadczenie gwarantują należyte wykonywanie obowiązków służbowych na stanowisku ds. społecznych, informacji i promocji.
Marcin Gawdzik
Uwagi
zam. Nałęczów

Sylwia Gospodarek
Uwagi
zam. Barak

Anna Kiełb
Uwagi
zam. Moszna

Anna Lewandowska
Uwagi
zam. Nałęczów

Bogumiła Wartacz
Uwagi
zam. Nałęczów

Monika Kalita
Uwagi
zam. Lublin

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Piotr Pawlak
Dodano do BIP dnia 27-03-2020 20:07:52