Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. utrzymania infrastruktury technicznej gminy -wymiar zatrudnienia ½ etatu

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2016-11-07
Termin składania dokumentów
2016-11-18
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe,

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność,

- dobry stan zdrowia,

- dyspozycyjność,

- prawo jazdy kat. B

 Wymagania dodatkowe:

- orientacja w zakresie przepisów i ustaw:

  • o gospodarce komunalnej,
  • o drogach publicznych,
  • o samorządzie gminnym,
  • Prawa geodezyjnego i kartograficznego                            
Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:

1)      prowadzenie ewidencji gminnych dróg i ulic oraz spraw związanych z zajęciem pasa drogowego, nadawaniem nazw ulicom i ich oznakowaniem w tym przygotowywanie dokumentów zgody/odmowy na zajęcie pasa drogowego wraz z naliczeniem opłat z tego tytułu oraz kontrola wpłat;

2)      prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zarządzaniem drogami gminnymi, chodnikami  i innym ogólnodostępnym mieniem gminy;

3)      prowadzenie ewidencji porządkowej miejscowości, ulic i adresów;

4)      sprawy związane z zimowym utrzymaniem infrastruktury komunikacyjnej na terenie gminy Nałęczów;

5)      bieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń infrastruktury gminy:

  • oświetlenia ulicznego,
  • elementów małej architektury,
  • dróg i chodników

- podejmowanie skutecznych działań eliminujących stwierdzone uszkodzenia, awarie i niebezpieczeństwa;      

6)      sporządzanie projektów umów, zleceń w zakresie przypisanych do stanowiska zadań i nadzór nad ich realizacją.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

-kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

-życiorys /CV/ zawierający informacje o wykształceniu, posiadanych kwalifikacjach,

  przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej,

-uzasadnienie przystąpienia do naboru,

-kopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

-kopie świadectw pracy lub oświadczenie o doświadczeniu zawodowym,

-oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw

  obywatelskich,

-oświadczenie o niekaralności,

-oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,

-inne wg uznania kandydata potwierdzające kompetencje na to stanowisko.

Warunki pracy

Warunki pracy:

Brak szkodliwości warunków pracy.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać do Urzędu Miejskiego w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do 18  listopada 2016 r. /piątek/ do godz. 15°°, w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania infrastruktury technicznej gminy”, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pokój nr 13) lub listem poleconym (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu).

Uwagi

Informacje dodatkowe:

 Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

 Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest p. Urszula Borkowska –Sekretarz Gminy Nałęczów  tel. 815014500.

 Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (www.naleczow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Krzesińska
Dodano do BIP dnia 07-11-2016 14:13:16