Stanowisko ds. utrzymania infrastruktury technicznej gminy -wymiar zatrudnienia ½ etatu
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność,
- dobry stan zdrowia,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe:
- orientacja w zakresie przepisów i ustaw:
- o gospodarce komunalnej,
- o drogach publicznych,
- o samorządzie gminnym,
- Prawa geodezyjnego i kartograficznego
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ewidencji gminnych dróg i ulic oraz spraw związanych z zajęciem pasa drogowego, nadawaniem nazw ulicom i ich oznakowaniem w tym przygotowywanie dokumentów zgody/odmowy na zajęcie pasa drogowego wraz z naliczeniem opłat z tego tytułu oraz kontrola wpłat;
2) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zarządzaniem drogami gminnymi, chodnikami i innym ogólnodostępnym mieniem gminy;
3) prowadzenie ewidencji porządkowej miejscowości, ulic i adresów;
4) sprawy związane z zimowym utrzymaniem infrastruktury komunikacyjnej na terenie gminy Nałęczów;
5) bieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń infrastruktury gminy:
- oświetlenia ulicznego,
- elementów małej architektury,
- dróg i chodników
- podejmowanie skutecznych działań eliminujących stwierdzone uszkodzenia, awarie i niebezpieczeństwa;
6) sporządzanie projektów umów, zleceń w zakresie przypisanych do stanowiska zadań i nadzór nad ich realizacją.
Wymagane dokumenty:
-kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-życiorys /CV/ zawierający informacje o wykształceniu, posiadanych kwalifikacjach,
przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej,
-uzasadnienie przystąpienia do naboru,
-kopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
-kopie świadectw pracy lub oświadczenie o doświadczeniu zawodowym,
-oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw
obywatelskich,
-oświadczenie o niekaralności,
-oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
-inne wg uznania kandydata potwierdzające kompetencje na to stanowisko.
Warunki pracy:
Brak szkodliwości warunków pracy.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy składać do Urzędu Miejskiego w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do 18 listopada 2016 r. /piątek/ do godz. 15°°, w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania infrastruktury technicznej gminy”, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pokój nr 13) lub listem poleconym (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu).
Informacje dodatkowe:
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest p. Urszula Borkowska –Sekretarz Gminy Nałęczów tel. 815014500.
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (www.naleczow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie.
Dodano do BIP dnia 07-11-2016 14:13:16