Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. ewidencji ludności i oświaty

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3 24-150 Nałęczów
Data ogłoszenia
2023-11-10
Termin składania dokumentów
2023-11-24
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne potwierdzone uzyskaniem

tytułu zawodowego magistra

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym

niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne potwierdzone uzyskaniem

tytułu zawodowego magistra,

5) brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku.

dodatkowe:

6) znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o systemie oświaty, o finansowaniu zadań oświatowych
oraz o ewidencji ludności,

7) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel),

8) rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, odpowiedzialność,

obowiązkowość, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku urzędniczym:

- prowadzenie w systemie elektronicznym „Źródło” ewidencji ludności gminy Nałęczów,

- prowadzenie postępowań administracyjnych o wymeldowanie,

- prowadzenie ewidencji osób pobytu czasowego,

- współpraca z MSWiA w zakresie nadawania numerów PESEL,

- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie ewidencji ludności i wydawanie zaświadczeń
o zameldowaniu,

- prowadzenie rejestru wyborców i sporządzanie okresowych meldunków z tego zakresu,

- prowadzenie spraw zakresie zgromadzeń i zbiórek publicznych,

- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących realizowanych zadań i ich autoryzacja,

- prowadzenie administracyjne spraw oświatowych należących do organu prowadzącego:

a) związanych z organizacją roku szkolnego w jednostkach prowadzonych przez gminę – arkusze organizacyjne,

b) związanych z zakładaniem, reorganizacją i likwidacją szkoły,

c) związanych z informatycznym systemem informacji oświatowej,

d) związanych z awansem zawodowym nauczycieli,

e) rozliczanie merytoryczne z ramienia gminy programów rządowych realizowanych w placówkach oświatowych,

f) wykonywanie sprawozdawczości należącej do organu prowadzącego,

g) opracowanie założeń polityki oświatowej gminy,

h) związanych z powierzeniem, odwołaniem ze stanowiska dyrektora placówki oświatowej oraz ocena pracy tych pracowników,

i) realizacja zadań związanych z refundacją kosztów wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego,

j) prowadzenie spraw gminy w zakresie sportu szkolnego,

k) realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem Orlika.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,

2) życiorys (CV) zawierający dane o posiadanych kwalifikacjach i przebiegu pracy zawodowej – opatrzony własnoręcznym podpisem,

3) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – opatrzony własnoręcznym podpisem (załącznik nr 1),

4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej stronie,

5) poświadczone na każdej stronie za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o odbytych stażach)
lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu,

6) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata (załącznik nr 2), że:

a) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

c) posiada obywatelstwo polskie.

d) nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,

7) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy do celów rekrutacji ( załącznik nr 3),

8) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji ( klauzula dla potrzeb rekrutacji stanowi załącznik nr 4).

Warunki pracy

Nawiązanie stosunku pracy:

1) forma zatrudnienia: umowa o pracę,

2) wymiar czasu pracy: 1 etat,

3) przewidywany termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2023 r.,

4) wynagrodzenie zgodne z przepisami regulującymi wynagrodzenie pracowników samorządowych,

5) stanowisko pracy zlokalizowane jest na 1 piętrze w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Nałęczowie, ul. Lipowa 3,

6) praca administracyjno-biurowa,

7) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

8) godziny urzędowania: od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku,

9) kontakt z interesantami,

10) budynek posiada windę.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejski w Nałęczowie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów (pok. 13 ) z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności i oświaty w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie” lub przesłać na powyższy adres.

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 listopada 2023 r. do godz. 15.30 (decyduje faktyczna data wpływu).

Uwagi

Informacje dodatkowe:

- Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.

- Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Nałęczowie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

- Wymagane dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata na każdej ze stron.

-Osoba wyłoniona do zatrudnienia w drodze naboru zobowiązana jest złożyć najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

- O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu do kolejnego etapu rekrutacji, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Kandydaci, których oferty nie spełnią wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu, nie będą powiadamiani.

- Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest Sekretarz Gminy lub pracownik ds. kadr i BHP.

- Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie kandydaci będą mogli odebrać w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, pok. 31 w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru ( informacji o wynikach naboru na stronie BIP Urzędu). Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w terminie podlegają zniszczeniu.

- W ramach kolejnego etapu rekrutacji odbędzie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem dotycząca znajomości zagadnień wynikających z przepisów prawa określonych
w wymaganiach dodatkowych .

Załączniki
  • pdf 1,31 MB pobrano: 81 razy
  • docx 18,4 KB pobrano: 22 razy
  • docx 15,9 KB pobrano: 14 razy
  • docx 15,6 KB pobrano: 17 razy
  • docx 21,8 KB pobrano: 22 razy
  • pdf 178 KB pobrano: 149 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Nałęczów IT
    Dodano do BIP dnia 10-11-2023 15:13:33