Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Nałęczowie

Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/17 i 2017/18

Data ogłoszenia
2016-12-13
Termin składania ofert
2016-12-22 09:00
Treść
 
 

Ogłoszenie nr 365538 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.
Nałęczów: Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/17 i 2017/18.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie, krajowy numer identyfikacyjny 43115596700000, ul. ul. Spółdzielcza  17, 24150   Nałęczów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 50 14 603, e-mail zopo.naleczow@interia.pl, faks 81 50 14 603.
Adres strony internetowej (URL): umnaleczow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa - Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
umnaleczow.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
umnaleczow.bip.lubelske.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie
Adres:
ul. Spółdzielcza 17, 24-150 Nałęczów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/17 i 2017/18.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w okresie od 01.01.2017r. do 30.06.2018r. taborem wykonawców zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 oraz 2017/2018, codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć (ferii i dni świątecznych) pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów i dzieci. Zamówienie obejmuje trzy części: Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia; Część I – dowóz uczniów i dzieci „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i Gimnazjum w Nałęczowie oraz dzieci „do i z” Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w kol. Bochotnica – przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu: Dowóz – rano –jeden kurs: ok. 7.14 odjazd z uczniami z Kol. Bochotnicy za lasem w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą dojazdową do wsi, ok. 7.16 odjazd z Kol. Bochotnicy przed lasem, ok. 7.22 odjazd z przystanku na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni), ok. 7.23 odjazd z przystanku w Antopolu ok. 7.30 odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej – około 30 m od skrzyżowania z ulicą Bochotnica, ok. 7.40 przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i do Przedszkola – przystanek na ulicy E. Szelburg –Zarembiny, ok. 7.50 przyjazd do Gimnazjum Publicznego w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17. Odwóz po południu – jeden kurs: 14.20 odjazd z uczniami i opiekunem z Gimnazjum Publicznego w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17, ok. 14.30 odjazd ze Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i z Przedszkola –przystanek na ul. E. Szelburg – Zarembiny, ok. 14.40 przyjazd do Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannej, ok. 14.47 przyjazd na przystanek do Antopola, ok. 14.49 przyjazd na przystanek na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni) ok. 14.55 przyjazd do Kol. Bochotnicy za lasem, Liczba dni dowozu i odwozu: W okresie: styczeń – czerwiec 2017r. - 102 dni. wrzesień – grudzień 2017r. - 79 dni styczeń – czerwiec 2018r. - 102 dni Razem - 283 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 17 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 17 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 34 km. Liczba dowożonych dzieci i uczniów - nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w autobusie z 50 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu. Część II – dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu i liczby dni dowozu i odwozu: Dowóz rano –jeden kurs: • 7.10 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku Ludwinowa i Czesławic, • ok. 7.19 - odjazd z przystanku Nr 1 w Czesławicach naprzeciw nr 135, • ok. 7.22 - odjazd z przystanku naprzeciw domu Nr 93, • ok. 7.25 -odjazd z przystanku Nr 5 w Czesławicach (przy skrzyżowaniu dróg Nałęczów – Czesławice z drogą do Sadurek, • ok. 7.28 – odjazd z przystanku Nr 7 w Ludwinowie naprzeciw domu Nr 17, • ok. 7.35 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach, • ok. 7.40 – wyjazd z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi, • ok. 7.45 – odjazd z przystanku koło P. Zasady, • ok. 7.48 – odjazd z przystanku koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną, • ok. 7.50 - odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów, • ok. 7.55 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach. Odwóz po południu – jeden kurs • 14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi, • 14.30 – przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów, • 14.32 – przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną, • 14.35. – przyjazd na przystanek koło P. Zasady, • 14.40 – przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd z uczniami i opiekunem w kierunku Ludwinowa i Czesławic, • ok. 14.47 – przyjazd na przystanek Nr 7 w Ludwinowie Nr 17, • ok. 14.50 - przyjazd na przystanek Nr 5 w Czesławicach przy skrzyżowaniu dróg Nałęczów – Czesławice z drogą do Sadurek, • ok. 14.53 – przyjazd na przystanek naprzeciw domu Nr 93, • ok. 14.56 – przyjazd na przystanek Nr 1 w Czesławicach naprzeciw domu Nr 135 Liczba dni dowozu i odwozu: W okresie: : styczeń – czerwiec 2017r. - 102 dni wrzesień – grudzień 2017r. - 79 dni styczeń – czerwiec 2018r. - 102 dni Razem - 283 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 20 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 20 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 40 km. Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 19 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu. Część III- dowóz i odwóz niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie tj.  jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400 – 1500),  jednej uczennicy zam. w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć o godz. 1200 – w poniedziałki, wtorki i czwartki dziecko ze szkoły odbierane będzie we własnym zakresie przez matkę),  jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Przedszkola Integracyjnego Nr 39, ul. Balladyny 14 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. 1230), Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu. Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik tak ustali w porozumieniu z rodzicami aby można było je odebrać w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2018

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem/busem na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę. Potwierdzenie spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt. 1.2 SIWZ. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej podobnej usługi transportowej (u jednego Zamawiającego w zakresie przewozu osób autobusem/busem trwającej przez nieprzerwany okres co najmniej 4 miesięcy). Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI, ppkt. 1.1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt. 1.3 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI. 1 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia. Warunki udziału, o których mowa a art. 22, ust.1 ustawy oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Uwaga: W postępowaniu ma zastosowanie art. 26, ust. 2b i2e.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) Dysponowanie m.in. dwoma kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe – prawo jazdy uprawniające do przewozu osób autobusami/busami i doświadczenie – min. 2 lata na stanowisku kierowcy. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt. 1.5 i 1.6 SIWZ. b) Dysponowanie min. 2 osobami odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami posiadającymi umiejętności udzielenia pierwszej pomocy medycznej Wykonawca w każdym z kursów zapewni jednego opiekuna, który:  Zapewni pomoc w zakresie zajmowania miejsca w pojeździe i w czasie jego opuszczania,  Zapewni dzieciom i uczniom opiekę podczas podróży,  W razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy medycznej. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ. c) Dysponowania pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia tj. dysponowanie minimum;  2 autobusami o liczbie miejsc siedzących w każdym autobusie – min. 50 (główny i zapasowy) - dla części zamówienia Nr I,  2 busami o liczbie miejsc siedzących w każdym busie – min. 19 (główny i zapasowy) - dla części zamówienia Nr II,  2 busami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (główny i zapasowy) - dla części zamówienia Nr III. W przypadku awarii pojazdu przewożącego dzieci/uczniów lub innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej wykonanie przewozu, Wykonawca ma obowiązek bezwłocznie zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zastępczy w czasie nie dłuższym niż 30 minut oraz telefonicznie powiadomić Zamawiającego. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ oraz załączonych kserokopii dowodów rejestracyjnych pojazdów przewidzianych do realizacji odpowiedniej części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Oświadczenie w zakresie art. 22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje. 3.Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 6.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24, ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. 8.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust.2, pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, co Wykonawca albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 2, pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Oferta Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 95.00
Wiek zaoferowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego 5.00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokonał wyboru Wykonawcy w przypadku: a- zmian organizacyjnych struktur wewnętrznych Wykonawcy lub zamawiającego, b- zmiany w zakresie wykazanych pojazdów, kierowców, opiekunów (pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), c- zmiany przepisów regulujących zakres umowy, d- zmiany przebiegu trasy dowozu/odwozu i rozkładu jazdy, e- gdy w chwili zawarcia niniejszej umowy nie były znane fakty mające na nią wpływ, przy jednoczesnym wykazaniu, że zakres zmian spowoduje następstwo korzystne dla Zamawiającego. f- zmiany liczby dowożonych uczniów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/12/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać także w siedzibie Zamawiającego nieodpłatnie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I    Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w okresie od 01.01.2017r. do 30.06.2018r. taborem wykonawców zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 oraz 2017/2018, codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć (ferii i dni świątecznych) pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów i dzieci.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów i dzieci „do i ze” Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i Gimnazjum w Nałęczowie oraz dzieci „do i z” Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w kol. Bochotnica – przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu: Dowóz – rano –jeden kurs: ok. 7.14 odjazd z uczniami z Kol. Bochotnicy za lasem w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą dojazdową do wsi, ok. 7.16 odjazd z Kol. Bochotnicy przed lasem, ok. 7.22 odjazd z przystanku na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni), ok. 7.23 odjazd z przystanku w Antopolu ok. 7.30 odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej – około 30 m od skrzyżowania z ulicą Bochotnica, ok. 7.40 przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i do Przedszkola – przystanek na ulicy E. Szelburg –Zarembiny, ok. 7.50 przyjazd do Gimnazjum Publicznego w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17. Odwóz po południu – jeden kurs: 14.20 odjazd z uczniami i opiekunem z Gimnazjum Publicznego w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17, ok. 14.30 odjazd ze Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i z Przedszkola –przystanek na ul. E. Szelburg – Zarembiny, ok. 14.40 przyjazd do Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannej, ok. 14.47 przyjazd na przystanek do Antopola, ok. 14.49 przyjazd na przystanek na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni) ok. 14.55 przyjazd do Kol. Bochotnicy za lasem, Liczba dni dowozu i odwozu: W okresie: styczeń – czerwiec 2017r. - 102 dni. wrzesień – grudzień 2017r. - 79 dni styczeń – czerwiec 2018r. - 102 dni Razem - 283 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 17 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 17 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 34 km. Liczba dowożonych dzieci i uczniów - nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w autobusie z 50 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 95.00
Wiek zaoferowanego do realizacji zamówinia taboru transportowego 5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: II    Nazwa: Dowóz uczniów „do i ze” Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu i liczby dni dowozu i odwozu:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz rano –jeden kurs: • 7.10 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku Ludwinowa i Czesławic, • ok. 7.19 - odjazd z przystanku Nr 1 w Czesławicach naprzeciw nr 135, • ok. 7.22 - odjazd z przystanku naprzeciw domu Nr 93, • ok. 7.25 -odjazd z przystanku Nr 5 w Czesławicach (przy skrzyżowaniu dróg Nałęczów – Czesławice z drogą do Sadurek, • ok. 7.28 – odjazd z przystanku Nr 7 w Ludwinowie naprzeciw domu Nr 17, • ok. 7.35 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach, • ok. 7.40 – wyjazd z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi, • ok. 7.45 – odjazd z przystanku koło P. Zasady, • ok. 7.48 – odjazd z przystanku koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną, • ok. 7.50 - odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów, • ok. 7.55 – przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach. Odwóz po południu – jeden kurs • 14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi, • 14.30 – przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów, • 14.32 – przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną, • 14.35. – przyjazd na przystanek koło P. Zasady, • 14.40 – przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd z uczniami i opiekunem w kierunku Ludwinowa i Czesławic, • ok. 14.47 – przyjazd na przystanek Nr 7 w Ludwinowie Nr 17, • ok. 14.50 - przyjazd na przystanek Nr 5 w Czesławicach przy skrzyżowaniu dróg Nałęczów – Czesławice z drogą do Sadurek, • ok. 14.53 – przyjazd na przystanek naprzeciw domu Nr 93, • ok. 14.56 – przyjazd na przystanek Nr 1 w Czesławicach naprzeciw domu Nr 135 Liczba dni dowozu i odwozu: W okresie: : styczeń – czerwiec 2017r. - 102 dni wrzesień – grudzień 2017r. - 79 dni styczeń – czerwiec 2018r. - 102 dni Razem - 283 dni Długość jednej trasy dowozu – ok. 20 km. Długość jednej trasy odwozu – ok. 20 km. Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu – ok. 40 km. Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie z liczbą miejsc niemniejszą niż 19 oprócz kierowcy. Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu, miejsc przystanków oraz godzin odjazdu z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 95.00
Wiek zaoferowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego 5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: III    Nazwa: Dowóz i odwóz niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400 – 1500),  jednej uczennicy zam. w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć o godz. 1200 – w poniedziałki, wtorki i czwartki dziecko ze szkoły odbierane będzie we własnym zakresie przez matkę),  jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Przedszkola Integracyjnego Nr 39, ul. Balladyny 14 w Lublinie, (rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. 1230), Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców. Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu. Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik tak ustali w porozumieniu z rodzicami aby można było je odebrać w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 95.00
Wiek zaoferowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego 5.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Krzesińskadodano do BIP dnia 13-12-2016 13:12:37